Bliv medlem

Støt vores arbejde med et medlemskab og nyd godt af medlemsfordelene.

Du kan vælge mellem to typer medlemskab alt efter, om du ønsker at modtage medlemsbladet AngstAvisen som download eller post.

Institutioner og virksomheder der ønsker medlemskab bedes kontakte

Bemærk venligst, at vi opkræver kontingent fra eksisterende medlemmer i løbet af januar måned. Melder du dig ind i løbet af årets tre første kvartaler (januar til og med september), bliver du således opkrævet i januar det efterfølgende år. Har du derimod meldt dig ind i årets sidste kvartal (oktober til og med december), gælder kontingentet også for hele det efterfølgende kalenderår, og du vil derfor først blive bedt om at forny dit kontingent i januar året efter igen.

Pris Læg i kurven
Medlemskab, download
- Du henter selv den elektroniske udgave af medlemsbladet
DKK 250

Pris Læg i kurven
Medlemskab, post
- Modtag AngstAvisen i trykt udgave med posten
DKK 350

I netbutikken kan du betale med Dankort/Visa-Dankort, Mastercard, Maestro, VISA, VISA-Electron, JCB, American Express.

Kontingent kan også indbetales via:

• Girokonto: 60049424
  • Bankoverførsel: registreringsnummer 1551, kontonummer 0060049424
  • Fra udland: IBAN DK5230000060049424, Swift DABADKKK

Som medlem får du:
  • AngstAvisen fire gange årligt
  • Adgang til medlemssiden, hvor du kan hente AngstAvisen og se foreningens regnskaber
  • Mulighed for at deltage i selvhjælpsgruppe
  • Gratis adgang eller reduceret pris til de fleste af foreningens arrangementer
  • Medlemsrabat på visse bøger, produkter eller ydelser

Når du har betalt kontingentet, får du tilsendt et velkomstbrev med oplysninger om, hvordan du logger ind på medlemssektionen her på hjemmesiden og downloader AngstAvisen som en pdf-fil.

Hvis du selv downloader AngstAvisen, vil der være følgende fordele:

1. Du modtager en mail og kan hente det nyeste blad, så snart det ligger klart fra vores layouter - du skal ikke vente på, at vi får det trykt og sendt som brev.
  2. Du sparer 100 kr. årligt, da vi ikke har udgifter til tryk, distribution og porto.
  3. Du medvirker til at reducere papirforbruget og dermed til at skåne miljøet.

Udmeldelse

Udmeldelse skal ske ved skriftlig henvendelse enten pr. email til eller som brev til foreningens adresse:

Angstforeningen
Peter Bangs Vej 7A
2000 Frederiksberg

Jvf. Angstforeningens vedtægter § 3, stk. 3:

Udmeldelse skal ske ved skriftlig henvendelse til Angstforeningen med virkning fra foreningens modtagelse af udmeldelsen. Der sker ikke refusion af indbetalt kontingent ved udmeldelse.

Årsagen til at udmeldelse skal ske skriftligt er endvidere den, at foreningen altid skal kunne dokumentere udmeldelser.

Vil du støtte vores arbejde?