Deltag i logo-konkurrence

Dato: 06-05-2024

I anledning af, at Angstforeningen har ændret navn til Angst & StressForeningen, har vi brug for et nyt logo.

Hvis du har en god idé til, hvordan vores nye logo kan se ud, hører vi meget gerne fra dig.

Du kan fremstille en elektronisk udgave af dit forslag, eller du kan tegne et udkast i hånden og sende det til os som Pdf eller foto.

Send dit forslag til marie@angststress.dk senest på foreningens 23-års fødselsdag den 7. juni.

Vi forbeholder os ret til frit og uden vederlag at anvende indsendte forslag, men ender vi med at bruge dit forslag, belønner vi dig med en af følgende valgfri gaver:

• 2 biografbilletter med Cola og popcorn
  • ALDRIG MERE ANGST - Slip bekymringer og stress på 6 uger / bog af Sisse Find
  • STRESS DIG SUND - Et opgør med stressmyterne / bog af Carsten Juul
  • Uden angst / bog af Sebastian Swane (Udkommer snart).

Du kan se omtale af bøgerne "Aldrig mere angst" og "Stress dig sund" her på hjemmesiden.

Omtale af "Uden angst" kommer snart på ovenstående link.

NB! Du bestemmer selv, om du vil have dit navn offentliggjort, hvis vi vælger at anvende din idé, eller om du vil forblive anonym.