Blodprop eller angst eller sygdom

Sygdomsangst (Hypokondri) er angsten for at fejle en livstruende sygdom.
Besvar
PernilleBeuchert

Blodprop eller angst eller sygdom

Indlæg af PernilleBeuchert » 08 sep 2018 21:12

Hej ..

Jeg er i en lidt træls og svær situation lige nu.
Jeg begyndte og have smerter ud i arme, og mellem skuldrebladene og op i nakken i august 2016, og begyndte og tage til med noget svimmelhed ovenpå , hvor svimmelheden kom og gik . Og når een er der varer den i 1-3 uger og så kan der gå omkring 2 må-3 mdr så kan den komme igen lige pludselig.

Og begyndte og gå til diverse behandlere og ingen har kunne hjælpe mig af med mine smerter .

I september 2017 fik jeg mr skannet nakken hvor der intet var og se , og i marts 2018 fik jeg mr skannet hjernen hvor der heller ikke var noget og se

Og i april 2017 begyndte det med snurren i kinden, bare engang imellem og siden bare har taget til. Og som også er i panden nu. Det plejede og skifte side og gær det os stadig væk fra ikke så tit mere. Før skiftede det side fra dag til dag men det gør det ikke mere. Det er faktisk mest i min højre side i panden og kind og ved munden
Hvor det snurre og kan føles følelsesløs.

Jeg forstår det ikke. .
Lægerne vil ikke undersøge mig for mere da de tror det er sygdomsangst. Men jeg tror ikke angst kan give snurre og følelsesløshed i ansigtet hver evig eneste dag og hele tiden.

Medmindre jeg sætter sportstape på huden i ansigtet så mærker jeg det ikke så meget som hvis jeg ikk har det på.

Og jeg tror selv det er fordi jeg snart får en blodprop i hjernen.

Det er så forfærdeligt

Plus jeg har muskelsmerter stadigvæk fra skuldrene og Ud i arme og op i nakken .

Hvad tænker du/i?

Mvh

Pernille

Selma1

Re: Blodprop eller angst eller sygdom

Indlæg af Selma1 » 10 sep 2018 12:53

Hej Pernille.Jeg tror ikke at du skal være bange for noget. Du er blevet scannet forskellige steder og der er ikke noget.Du har nu haft disse symptomer i lang tid uden at der er sket noget farligt.Derfor tror jeg ikke at du har grund til at være bekymret.

Besvar