Psykoterapi (træningsterapi tilbydes) til 300,-/time.

Her kan du stille spørgsmål og fortælle om dine erfaringer med alle former for terapi
Besvar
MichaelKBH

Psykoterapi (træningsterapi tilbydes) til 300,-/time.

Indlæg af MichaelKBH » 03 jun 2018 21:53

Hej

Jeg hedder Michael, er 39 år og er i gang med en ID-Psykoterapeut® uddannelse på sidste og 4. år.
På 4 år har jeg brug for træningsklienter og tilbyder derfor terapi for 300,-/pr. time (normalpris efter studiet er 750,-) Prisen holder hele 2018.

Min erfaring med angst er blandt andet min egen kamp med emetofobi (angst for at kaste op / voldsom kvalme). Har også en del personlig erfaring med lavt selvværd og lav selvtillid og stress.

Jeg har en baggrund som uddannet ID-Coach og stresscoach. Min erhvervserfaring tæller bl.a. 13 år som leder og souschef i detailhandlen, 1 år som pædagogmedhjælper i en vuggestue, 3 år som sælger, tekniker og videoproducer. Som menneske og behandler er jeg et åbent og inkluderende menneske der er behagelig at være sammen med. Klienter med socialangst har givet mig god feedback på det <3

En session tager normalt 1 time og bliver afholdt i hyggelige samtalerum.

Jeg håber at du har lyst til at komme i behandling hos mig i min praksis i Valby/København SV man-søn fra 10-22.

Kontakt mig på 93931030 eller mla@micam.dk.

Kh
Michael A.

Besvar