EKSTRA HJERTESLAG

Sygdomsangst (Hypokondri) er angsten for at fejle en livstruende sygdom.

EKSTRA HJERTESLAG

Indlægaf ambp1319 » 21 feb 2016 13:39

Hej Alle!
jeg er en pige på 23 år, som har lidt af angst i mange år! men her på det sidste har jeg oplevet noget nyt, det startede med ca en dag om måneden hvor jeg bare havde et hjerte der galoperede, slog ekstra slag hele tiden! så tænkte jeg ikke mere over det, men nu har jeg det konstant, fra jeg vågner til jeg ligger mig til at sove. jeg har sagt mit job op, fordi jeg ikke kunne passe det mere. Jeg har fået taget sådan en KEG undersøgelse hvor jeg havde et apparat på i en uge, og venter på svar fra lægen. min læge siger at hun næsten er sikker på at det er min psykisk lidelse / stress som har udløst det her med hjerte, det er ganske ufarligt, men total ubehageligt! jeg tør ik at gå ud for en dør eller noget før jeg har fået svar fra lægen.

JEG ER DESPERAT FOR AT HØRER FRA JER, OM DER ER NOGEN SOM HAR OPLEVET DET SAMME?? føler mig så alene!! :cry: :cry: :cry: :cry:
ambp1319

Re: EKSTRA HJERTESLAG

Indlægaf Albert1904 » 30 jul 2018 21:10

Hej - hvor er det dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste. Det er selvfølgelig ikke dejligt at du har/havde det, men jeg oplever præcis det samme og er grundet det i stor panik ind imellem.
Er dig blevet bedre eller har du lært at leve med det?
Mvh
Albert1904

Tilbage til Sygdomsangst