Bekymret

Sygdomsangst (Hypokondri) er angsten for at fejle en livstruende sygdom.
Besvar
Euqinom

Bekymret

Indlæg af Euqinom » 30 jun 2019 20:41

Hej, jeg håber nogen kan hjælpe med at evt. berolige mig - jeg er enormt sygdomsangst og har de sidste par dage været mere træt end normalt, mine øjne er tunge og jeg føler mig ør i hovedet, min lymfeknude i vestre side af halsen lige under og mellem øret og kæben er vildt øm, men ikke hævet..
Jeg er også svimmel det føles som om jorden bevæger sig under mig og er lidt diffus, udover det føler jeg det spænder på en eller anden måde i min hals, men det skal lige siges at jeg ikke har feber - alligvel er jeg så bekymret for at der er noget helt galt med mig, jeg er for 14 dage siden sygemeldt med stress og angst, men tror ikke det er det, det er først de sidste 3-4 dage jeg har haft dette ubehag, hvad skal jeg gøre? Bør jeg kontakte min læge? Det bare så pinligt at blive ved.. :(

EsbenAndersen

Re: Bekymret

Indlæg af EsbenAndersen » 01 jul 2019 15:38

Kære Euqinom

Jeg vil anbefale dig at tage til læge. Det kan være, at der rent faktisk er noget fysisk.
Når det så er sagt, så kan stress sætte sig på rigtig mange måder i kroppen. Det kan også være dine tanker, der spiller dig et puds og giver dig de forskellige ubehager.

Først og fremmest til lægen med dig.. Det gode ved at føle sig pinlig er at det går over ;)

De bedste tanker
Esben

Besvar