Spørgsmål til alle..

Sygdomsangst (Hypokondri) er angsten for at fejle en livstruende sygdom.
Besvar
TD
Geografisk sted: Ribe

Spørgsmål til alle..

Indlæg af TD » 01 aug 2008 09:38

Hei Alle..

Har et spørgsmål.. Min kæreste som jeg har været sammen med i to år, har det helt af h til fordi han ikke forstår min angst. han sagde til mig i går at han faktisk tror det er lige så slemt at være så tæt på en angst ramt uden at vide hvad der skre, og ikke vide hvad man kan gøre, som det er at være den angst ramte.
Tror faktisk han på en måde har ret han er 24 år og har ALDRIG set ham græde og har kendt ham i 5 år, men den sidste mdr. har han grædt mindst 3 gange, han er helt ude af den og det får jeg det jo ikke bedre af..
så mit spørgsmål er: er der nogen af jer der selv har en kæreste som hunne bruge en og snakke med, eller kender i et sted hvor de nærmeste kan snakke sammen..

Mvh. TD.

majbritt71

Indlæg af majbritt71 » 01 aug 2008 10:00

Hej TD...

Det er ikke nemt at være den der står ved siden af, der er mange tanker og følelser hos dem som fiser rundt og føles uden ender.

Men psykiatrifonden har søsat et projekt i 2007 der hedder : Landsindsatsen mod angst.

Her kan både dig og dine pårøende ringe ind og tale med proffesionelle.

PsykiatriFondens TelefonRådgivning
Professionel rådgivning
Tlf. 3925 2525.
Mandag - fredag kl. 11-23.
Lørdag - søndag kl. 11-19.

De er rigtig søde og rigtig dygtige, så tøv ikke med at ringe ;-)

Kh Majbritt71

Smut

spørgsmål til alle..

Indlæg af Smut » 02 sep 2008 08:19

kan man ringe anonymt - min mand savner også at snakke og han er også ved at gå ud af sit gode skind (græder også) fordi jeg er så angst. Men han er ret privat som menneske så tror måske ikke han vil ringe hvis han skal oplyse hvem han er -

mangle hilsener fra mig

majbritt71

Indlæg af majbritt71 » 02 sep 2008 14:46

Ja det kam man godt- man skal hverken lægge navn eller adresse :-)

Besvar