Synsforstyrrelser ?

Sygdomsangst (Hypokondri) er angsten for at fejle en livstruende sygdom.
Besvar
Brugeravatar
Frederiksen
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Synsforstyrrelser ?

Indlæg af Frederiksen » 12 jul 2007 13:46

Hej Alle sammen :D

Lige for tiden er det synet jeg har problemer med :?
Nogen gange ser jeg sløret eller så er det som om at synet ryster :S
Er det synsforstyrreler ?

:)
Casper Frederiksen

Kirsten

En almindelig bivirkning ved nedtrapning af benzo'er

Indlæg af Kirsten » 12 jul 2007 14:45

Kære Frederiksen

Du har tidligere fortalt, at du er ved at trappe ud af benzodiazepiner. Nu skriver du, at du har synsforstyrrelser.

Jeg vil lige gøre dig opmærksom på, at synsforstyrrelser er en almindelig bivirkning i forbindelse med nedtrapning af benzodiazepiner, se f.eks.

http://www.benzoinfo.dk/rik/riksbenz.htm#p02

Kig under 2. Benzodiazepiner og muskelsmerter. Her står synsforstyrrelser omtalt.

Det er en hård omgang at trappe ud af det stads. Men jo længere tid der går, jo før bliver du dig selv igen. :)

Mange hilsner

Kirsten

Blip
Geografisk sted: Ribe amt

Indlæg af Blip » 13 jul 2007 09:33

Jeg havde selv problemer med sløret syn / svær ved at fokusere - Om det var Benzoer eller lykkepillerne der var skyld i det - er der ingen der kan svare på..

Men efter jeg er udtrappet af begge dele er mit syn blevet normalt igen..

Udtrapningen var dog svær - RIGTIG svær.. og det tog rigtig lang tid, før at næsten alle bivirkningerne var væk. - nogle kommer jeg nok ikke af med igen..

Kære Frederiksen

Du har tidligere fortalt, at du er ved at trappe ud af benzodiazepiner. Nu skriver du, at du har synsforstyrrelser.

Jeg vil lige gøre dig opmærksom på, at synsforstyrrelser er en almindelig bivirkning i forbindelse med nedtrapning af benzodiazepiner, se f.eks.

http://www.benzoinfo.dk/rik/riksbenz.htm#p02

Kig under 2. Benzodiazepiner og muskelsmerter. Her står synsforstyrrelser omtalt.

Det er en hård omgang at trappe ud af det stads. Men jo længere tid der går, jo før bliver du dig selv igen.

Mange hilsner

Kirsten
Helt enig ..

Besvar