nogen at snakke med

Sygdomsangst (Hypokondri) er angsten for at fejle en livstruende sygdom.
Besvar
mig85
Geografisk sted: sønderjylland

nogen at snakke med

Indlæg af mig85 » 08 apr 2007 22:46

hey jeg er en dreng på 21 år som lider af svære sygdoms angst og panik osv. i kender det sikkert alt for godt selv:)jeg syntes det er hårdt og stå selv med det helle.. det er ikke rigtig nogen som kan forstå en. mange af min venner kan ikke forstå hvordan man kan være syg meldt fra sidt arbejde også stadigvæk en gang i mellem komme lidt ud.. men når jeg har det lidt godt så skal jeg bare ud og snakke med dem man kender og få sig rørt lidt.. og dyrke ens hobby... men jeg kunne blive ved i en evighed med at fortlælle. men jeg håber virkelig der er nogen der ud på min aldere som har lyst til at skrive lidt sammen om symptomer og hvordan man har det osv.. så man ikke står helt selv:) for at skabe et billede af mig i sit hovede vil jeg fortæle lidt om hvad jeg laver osv. jeg er en helt alm dreng. gå meget op i jagt flygtskydning trænne min hund. jeg arbejder som vvs men er syg meldt nu og har været det i godt to måndeder. ellers er jeg også ansat som deltidsbrandmand ved falck.
men håber der er nogen der ud lige som mig.. min mail er morten-lauridsen@jubii.dk og husk den her -

Besvar