Angst og stress

Stress kender vi alle i større eller mindre grad.
Besvar
Lundse
Geografisk sted: Kbh

Angst og stress

Indlæg af Lundse » 14 sep 2005 10:05

Hej :D

Er der nogen af jer som får følelsen af at jeres hjerne er ved at brænde sammen??

Jeg har ikke så meget angst for tiden, men i stedet har jeg ofte følelsen af at min hjerne er total udbrændt.
Jeg fremprovokere det nok også selv ved at minde mig selv om følelsen. Hvis det altså er en følelse???

Jeg håber at der er nogen som kan give mig nogle råd, til hvordan jeg kan få det til at forsvinde!!!
Jeg har prøvet at meditere, men jeg mister hurtig koncentrationen. :D
Lundse

Molly

Re: Angst og stress

Indlæg af Molly » 15 sep 2005 17:03

Hej Lundse

Det kender jeg godt.....nogle gange tror jeg at vi selv er med til at fremprovokere det fordi vi lægger mærke til det. jeg tror også man dræner sig selv når man hele tiden tænker og tænker og frygter. Er det ligesom det føles at den er varm? Altså ikke hovedet men selve hjernen?

Det er garanteret ikke noget der betyder noget, men irriterende er det og det giver én følelsen af at der er noget i vejen....

Godt at du ikke har så meget angst, men har man først haft den, tænker man tit på at bare det ikke kommer igen, fordi det er så hæsligt,.

Jeg har selv haft stress og fik angst oveni hatten så jeg var udbrændt og færdig og drænet.....gik til kognitiv terapi og det har hjulpet rigtig meget. Har du prøvet det eller hørt om det?

Hav det godt....du er ikke alene :O)

Molly

Daniel

Behandling

Indlæg af Daniel » 06 dec 2005 01:51

Kære Molly og Lundse

Jeg vil gerne give jer et råd om finde ud af hvad, de person der har fået Nobel prisen i kemi og medicin, har fundet frem til igennem tiderne. Specielt en stikker ud. Linus Pauling. Prøv at slå ham op på nettet. Der er måske mere hjælp at hente, ved at undersøge hvad videnskaben om kroppen har fundet frem til, fremfor at vedblive med at lade sig behandle af nogen som ikke kan fremvise nogen resultater.
Daniel

Besvar