stikken alle vegne...

Stress kender vi alle i større eller mindre grad.
Besvar
bambucha-k

stikken alle vegne...

Indlæg af bambucha-k » 01 dec 2008 19:22

Hejsa (;

Overskriften siger en del, men for tiden så har jeg helt vildt meget stikken i kroppen som giver røde prikker nogle steder og røde områder hele vejen fra fødderne og helt op til panden.. Det sker altid når jeg bliver bange her hjemme når jeg sidder i varmen, så som sygdomsangst eller når jeg går i bad og stresser mig selv op somme tider.. Selvom jeg møder og snakker med en ven har jeg ikke oplevet det, kun når jeg sidder i et vente værelse hvor der er varmt med blusen for det meste lukket.

- Er der evt. andre der har prøvet det eller har det på samme måde?

Vil lige sige at jeg selv tror at jeg har for meget jern i blodet.. Jeg tog en jernpille på et tidspunkt fordi det sortnede for øjnene og nu har det stukket mig i over et halvt år, mere eller mindre siden jeg tog den ene..

/kaspar

en munter melankoliker
Geografisk sted: Fr.Havn

Indlæg af en munter melankoliker » 10 feb 2009 10:30

Hej Kasper

jeg tror bestemt ikke den ene jernpille kan gøre noget så drastisk ved kroppen. Jeg tror du har en form for panik angst... jeg har også prøvet at tage en pille sammen med min anti depri pille men blev så bange for om der var bivirkninger at jeg kastede den op igen......

kroppen kan reagerer så kraftigt når man er angst at man tror man har alt muligt og at man skal dø-- men den forstår sandelig at overreagere...

snak med din læge om det----også om panik angsten...
Et godt og langt liv er værd at kæmpe for

mange hilsner fra Pia

bambucha-k

Indlæg af bambucha-k » 10 feb 2009 15:14

Hej

Ja, altså da jeg tog pillen føltes det bare mærkeligt, ligesom jeg nærmest fik koldt vand i blodet efter 4 timer jeg tog den, ved ikke helt hvad det var, men jeg fik mange smerter. Jeg er lige for 3 ugers tid siden begyndt på Akarin (lykkepiller) og når jeg tager varmt bad og drikker suppe stikker det stadig, men det er ikke nær så kraftigt som det plejede at være

Jeg har snakket med lægen og er det hver anden uge, de siger ellers bare det er normalt, ikke andet.

/kaspar

en munter melankoliker
Geografisk sted: Fr.Havn

Indlæg af en munter melankoliker » 11 feb 2009 13:17

uden jeg er læge tror jeg de har helt ret.... msåke det bare er dit blodomløb som bliver sat igang af varmt vand og suppe.....det kan det sagtens være og det er helt ufarligt...... så bare rolig......nemt at sige, svært at være :D
Et godt og langt liv er værd at kæmpe for

mange hilsner fra Pia

bambucha-k

...

Indlæg af bambucha-k » 11 feb 2009 22:45

ja, det er lidt mærkeligt for er ligesom at jeg er den eneste med det?
ved ikke hvorfor det sker, at det skal stikke og gøre ondt på den måde.. men får ellers snart træner på som skal hjælpe mig med at komme på benene (;

Besvar