Har måtte lade en kvinde jeg var interesseret i gå, pga. social angst

Socialfobi er angsten for at være sammen med andre mennesker.
Besvar
RasmusKe

Har måtte lade en kvinde jeg var interesseret i gå, pga. social angst

Indlæg af RasmusKe » 16 aug 2019 15:30

Hey allesammen.
Jeg har bare lige brug for at ytre mig lidt, fordi jeg har det ekstremt svært lige nu. Ved ikke om der er andre, der kæmper med samme problem.

Jeg græder og har det rigtig skidt, fordi jeg et par gange har ses med en kvinde og vi var begge interesseret i hinanden. Vi har skrevet sammen konstant i næsten 40 dage. Hun er 22 og jeg er 24. I går droppede vi kontakten, fordi jeg ikke kunne tage mig sammen til at ses med hende mere. Grundet min sociale angst har jeg tæt på ingen erfaring med at kysse og have sex. Jeg har kun haft sex og kysset en enkelt gang. Jeg vidste at det var ved at være tid til at tage næste skridt, og frygten for at ødelægge det pga. min manglende erfaring, blev for stor en mundfuld, også fordi hun har været i flere lange forhold.
Det gør så ondt ikke at kunne dele ud af sin kærlighed, når man så gerne vil. Jeg bør nok bare prøve nogle grænser af med nogle kvinder jeg personligt finder mindre attraktive (måske det er nemmere), men det har man bare ikke lyst til lige efter sådan en episode.
Senest rettet af RasmusKe 16 aug 2019 18:14, rettet i alt 2 gange.

EsbenAndersen

Re: Har måtte lade en kvinde jeg godt kunne lide gå, pga. social angst

Indlæg af EsbenAndersen » 16 aug 2019 16:53

Bum det er sgu ikke sjovt!

Ville det ikke være en god ide, at få hjælp til dine problematikker i stedet for at gå efter mindre attraktive?

RasmusKe

Re: Har måtte lade en kvinde jeg godt kunne lide gå, pga. social angst

Indlæg af RasmusKe » 16 aug 2019 17:36

Jeg har været hos psykolog, men det føler jeg ikke at jeg fik noget ud af. Tror jeg har brug for mere erfaring, så jeg bliver mere selvsikker i de sammenhænge.. Så vil det forhåbentligt blive lidt mere overkommeligt, når jeg finder en jeg oprigtigt er interesseret i.

EsbenAndersen

Re: Har måtte lade en kvinde jeg var interesseret i gå, pga. social angst

Indlæg af EsbenAndersen » 16 aug 2019 20:25

Jeg har netop smidt et tilbud på facebook. Du kan lige læse det her, måske det noget for dig :)

Er du single?
Synes du det med at møde nye mennesker og at date er svært?

- Vil du gerne finde mere ro i dig selv?
- Kunne det ikke være fedt, hvis det føltes lige så naturligt at møde nye mennesker som at snakke med sine bedste venner?
- Vil du øge dine chancer for at finde sammen med en kæreste i et længerevarende forhold?
- Vil du være bedre til at tage imod afvisninger, så du ikke ryger ned i kulkælderen?

Jeg har selv været på dating markedet, og har lagt mærke til, hvad der foregår bag scenen når det er en god date, hvor det føles som om at det bare kører og der er en god connection/kemi.

Samtidig har jeg også lagt mærke til, hvad der foregår bag scenen når det føles akavet og man ikke kan mærke den connection/kemi.

Jeg vil meget gerne tilbyde dig en gratis 90 minutters coaching session, hvor vi går i dybden med dine ønsker og udfordringer. Forhåbentlig vil du få noget indsigt og klarhed, der vil hjælpe dig til at få mere ud af dig selv.

RasmusKe

Re: Har måtte lade en kvinde jeg var interesseret i gå, pga. social angst

Indlæg af RasmusKe » 16 aug 2019 21:39

Vil da gerne give det et skud. Hvordan foregår sådan en session?

Besvar