Angst og depression

Panikangst er en stærk angst, som pludseligt opstår - gerne ledsaget af en følelse af at være ved at besvime eller dø.
Besvar
Nike92

Angst og depression

Indlæg af Nike92 » 07 aug 2014 20:38

Jeg føler mig totalt afskåret fra verden. Som om jeg slet ikke lever i den her verden - men hvor lever jeg så??
Kan ikke kende mig selv. Hvem er jeg? Hvem er de mennesker omkring mig?

Jeg bliver ved med at lede efter håb, folk som har det på samme måde, så jeg ved jeg ikke er alene. Det giver trøst lidt tid. Men når følelsen er rigtig slem, er der ingen verden, ingen holdepunkter, intet håb. Alt er så uvirkeligt. Intet der kan hjælpe mig.
Hvorfor skal jeg have det sådan her?? Hvorfor findes den her følelse! Det kan da ikke være "normalt"!!!
Jeg snakker med psykolog, akut angst team, alle siger alt er normalt og at jeg IKKE er ved at blive skør, og at det er angsten og depressionen som gør at alt det her er så væmmeligt. Hvorfor kan jeg ikke tro på det? Hvorfor kan det her tage så meget over at jeg mister troen og håbet?!
Er så bange for jeg skal leve sådan her for evigt :-(

ErJegSyg

Re: Angst og depression

Indlæg af ErJegSyg » 07 aug 2014 22:05

Kæreste Nike92
Du ER normal. Og vi er mange der genkender dine følelser. Se mit svar på dit andet indlæg. Har selv lidt af panikanfald og sygdomsangst i 18 år. Skriv gerne privat besked, hvis du har brug for sparring.
Kh. ErJegSyg

Besvar