I bedring, men så...

Panikangst er en stærk angst, som pludseligt opstår - gerne ledsaget af en følelse af at være ved at besvime eller dø.
Besvar
MariaLykke

I bedring, men så...

Indlæg af MariaLykke » 13 maj 2014 20:52

Hej derude...

Sidder lige i toget på vej hjem fra en dejlig tur hos min familie og BANG så rammes jeg af angst, hjertebanken og hele pakken... ØV!!!! Jeg blev ramt første gang i januar og i tiden lige efter fulgte nogle flere lidt mildere anfald og jeg valgte at søge hjælp hos min læge, da jeg blev rædselslagen for om noget var galt med mit hjerte. Forstod bare ikke hva der skete. Jeg fik taget EKG og diverse blodprøver som ikke viste noget tegn på at noget skulle være galt og så startede jeg ellers til psykolog lidt tid efter. Og jeg har bare følt så stor fremgang og så rammer et anfald mig pludselig.. Jeg blir SÅ ked af det og tænker om jeg nogensinde kan blive fri for den skide angst (undskyld sproget)... Andre der føler sig magtesløse derude?!?!

svaert

Re: I bedring, men så...

Indlæg af svaert » 24 maj 2014 22:03

Det gør jeg. Altså forstå dig. Har - eller troet jeg har - haft angsten nogenlunde under kontrol i et par år, men BANG - så ramte den igen her for et par uger siden. Og desværre endnu voldsommere end længe. Er konstant i uro-mode, kroppen arbejder, hjernen, tankerne. Er startet i terapi igen og har i min desperation fået en bekendt, der er akupunktør, til at åbne hendes klinik for mig i morgen søndag, fordi jeg er så langt ude lige nu.

Så kom det til at handle om mig, beklager, men jeg håber, at du har nogle der kan hjælpe dig!!! Jeg forstår i hvert fald godt, hvad du går igennem og hvilke tanker du gør dig!!!

Sender masser af gode tanker og styrke afsted til dig!

MariaLykke

Re: I bedring, men så...

Indlæg af MariaLykke » 23 jun 2014 18:45

Jeg håber du har fået det bedre?!
Jeg fik det bedre efter jeg skrev dette indlæg, men jeg er så følsom overfor ting der kan ske omkring mig. I dag har jeg det ikke godt og det har jeg ikk fordi min morfar er meget syg og har lige fået at vide at det er rigtig slemt med ham og BANG så blev jeg angst igen... Kan slet ikke finde ud af at være ked af det eller bange eller nervøs uden at jeg forbinder det med angst.

Besvar