hjerte igen igen

Panikangst er en stærk angst, som pludseligt opstår - gerne ledsaget af en følelse af at være ved at besvime eller dø.
Besvar
Lykke86

hjerte igen igen

Indlæg af Lykke86 » 03 aug 2008 14:36

Hey.....

Jeg har haft angst i ca. 2 år nu, og har oplevet mange mærkelige symptomer på at det kunne være alt muligt andet. Men jeg er gennem tjekket mange gange og fejler intet. Så det prøver jeg så at få ind i mit hovedet, at jeg ikke fejler noget.
Jeg tager ingen medicin.
Men for noget tid siden begyndte jeg at få nogle ubehagelige stik/jag/stød i ventre bryst, som gør H....... ondt. Min læge mener at det er muskler der gør det, men det gør meget ondt så kan ikke forstå at det bare er muskler, da jeg også går til fysioterapi en gang i ugen, for at få løsnet op. Men det hjlæper ikke.

Så vil meget gerne hører fra andre der døjer med det samme.

KH Lykke86 :)

TD
Geografisk sted: Ribe

Indlæg af TD » 03 aug 2008 22:02

Hei Lykke86..

Jeg oplever tit stikken i venstre bryst, men har aldrig været til læge med det fordi jeg bare fortæller mig selv det ikke er noget alvorligt. jeg får det helt ude på siden af brystet lige der hvor det slutter. ved ikke om det også er sådan du har det.

har ofte overvejet læge, meeeen hvad kan der ske?? det er ingen blodprop for den starter i benene. det er i hvert fald heller ikke noget hjerte stop, for så skulle det ha været sket..

når jeg får ondt får jeg min kæreste til at massere det for miig det plejer faktisk af hjælpe, måske også fordi han måske tager noget af min angst for mig..

Håber det hælper dig lidt bare skriv hvis du har spørgsmål, kender det i hvert fald RIGTIG RIGTIG godt..

Mvh TD.

Lykke86

Indlæg af Lykke86 » 04 aug 2008 09:20

Hey TD :)

Jo det er også ude i siden, men så er det som om det løber igennem brystet, og det gør hamre ondt.
Men har døjet med det længe. Og jeg er blevet tjekket, så går udfra at det ikke er noget.
gør dit også meget ondt eller???
Det kommer på alle tidspunkter. også når jeg ikke har angst.

Mange tak for svaret :)

TD
Geografisk sted: Ribe

Indlæg af TD » 04 aug 2008 13:47

Hei igen..

Ja mit gør MEGA ondt som om der bare sidder 100 nåle i siden og stikker. har faktisk også haft mit rigtig længe kan ikke engang huske hvornår det startede tror det var i 10 klasse. er nu 22 år.

Mit kommer heller ikke i sammenhæng med angst, men det der sker for mig er at jeg kan få angst af det mest fordi det sidder i samme side som mit hjerte..

Tror virkelig ikke det er noget alvorligt tror det er som lægen siger en muskel, hvis du har en kæreste så prøv lige og få ham til at masser det, med crem eller olie, det hjælper virkelig for mig..

håber det hjælper dig lidt, men ellers skriv hvordan du har det når du får det osv. vil gerne hjælpe så meget jeg kan.

Mvh TD

ps. får forresten mine smerter ca. 2-3 gange i ugen..

Lykke86

Indlæg af Lykke86 » 05 aug 2008 12:34

Ja jeg får også angts af det, for som du siger når det sidder så tæt på hjertet,

Men så vil jeg da lige prøve at få kæresten til at massere det, og se om det hjælper.
Men syndes mit kommer og går med det samme igen. og kan godt få det flere gange om dagen.

Mange tak, skal nok skrive. Du må endelig også skrive hvis du har nogle spørgsmål :)

Lykke86

Besvar