:O) og :O|

Generaliseret angst er en konstant indre uro og bekymringer i det daglige.
Besvar
mo

:O) og :O|

Indlæg af mo » 04 apr 2005 20:19

Ja, jeg har ikke været her før...jeg er 33 år...har kæreste..har et liv med mange udfordringer..Havde en kæreste jeg boede sammen med i 9½ år...var stort set aldrig alene..

Nu har jeg fået en ny kæreste...er indimellem alene...og jeg hader det...jeg hader at være alene...der går oftest gråd og ensomhed i det og angsten for at blive forladt mens jeg er alene...Han har mere brug for at være alene end min tidligere kæreste havde...vi var...seriøst sammen hver dag...fordi vi boede sammen...nu føler jeg mig forkert....og at jeg måske risikere at miste ham når han ikke er her...er det ikke en mærkelig tanke....??? Det synes jeg..men det er det jeg føler

Når jeg skal tage hjem fra ham fordi han ønsker at være alene...har jeg det som om at vi skal skilles hver gang....men jeg ved også at det føles som om jeg kvæler ham....selv når det bare drejer sig om en dag hvor vi er væk fra hinanden..hvor svært kan det være.....sukkk :roll:

Er der nogen af jer :shock: der kender denne følelse? Jeg føler mig som et monster fordi jeg ikke kan håndtere det..jeg har snart boet for mig selv i 1½ år...men hader stadigvæk at være alene....

Uha..jeg føler mig mærkelig...er der nogen der er lige sådan???

Besvar