post tr stress..

Snak om teknikken bag dette forum.
Besvar
annli
Geografisk sted: helsingør

post tr stress..

Indlæg af annli » 19 jun 2010 16:49

hvorfor har jeg ikke tilladelse til at læse de indlæg om ptsd???

Teresa

Re: post tr stress..

Indlæg af Teresa » 19 jun 2010 17:01

Det har jeg heller ikke ????? :-(

Brugeravatar
Mulle74

Indlæg af Mulle74 » 19 jun 2010 18:19

Det har jeg heller ikke.. Hvorfor mon :?
Kæmp for alt hvad du har kært <3 <3

Teresa

Indlæg af Teresa » 19 jun 2010 19:20

Det er nok helt nyt... der står garanteret heller ikke noget i den alligevel... forummet hér er også gået en del død siden al den nedetid.. :-(

Forhåbentlig kommer folk igen... og alle forumsdele bliver åbnet :-)

Brugeravatar
Liza admin
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlæg af Liza admin » 20 jun 2010 15:59

Hej alle.
Lad mig først sige, at jeg - som I nok har opdaget - har flyttet denne tråd, da jeg synes, den passer bedre til dette forum.
Administrationen til dette board er mildest talt forvirrende. Der er alle mulige (og umulige) brugergrupper som hver kan have alle mulige roller og tilladelser. Men nu har jeg så brugt noget tid på at prøve at forstå, hvordan det hele hænger sammen. Jeg håber derfor nu, at alle tilmeldte brugere har adgang til alle fora - og I kan for øvrigt også oprette afstemninger. Alle skulle endvidere have adgang til at skrive, sende og modtage private beskeder.

Men skulle der stadig være problemer med nogen af disse funktioner, så sig endelig til!!

Angående nedetid og forumdød... Ja, der er ikke noget at sige til, at folk er forsvundet, fordi der har været så meget nedetid. Men det skulle vi meget gerne blive fri for fremover, fordi dette board er blevet flyttet til en mere driftssikker server. Boardet ligger på samme server og hos samme webhotel som foreningens hjemmeside - og den har, så vidt jeg husker, endnu aldrig været nede. Jeg håber derfor, at folk efterhånden vender tilbage, så der igen kommer liv i kludene herinde.

PTSD-forummet er ganske rigtigt først blevet oprettet for nylig. Jeg overtog boardet for 1 til 1½ måned siden, og flere havde udtrykt et ønske om et PTSD-forum og der var også nogle tråde rundt omkring i andre fora om PTSD. De gamle tråde er flyttet til det nye forum og for få dage siden tilføjede jeg et link til en radioudsendelse fra P1 om en mulig ny behandlingsmetode til PTSD. Så der ER skam noget i det nye forum :P
Mange venlige hilsner
Liza

Teresa

Indlæg af Teresa » 20 jun 2010 17:37

Tak for info Liza...

Jeg kan helt sikkert også mærke at der er været en "ny" på forum hér på det sidste, og det er rart at der er mere styr på det :-)

Besvar