Spørgsmål om besvarelse på indlæg

Snak om teknikken bag dette forum.
Besvar
BjornP

Spørgsmål om besvarelse på indlæg

Indlæg af BjornP » 10 jul 2019 06:35

Jeg har bemærket at svar jeg har skrevet på andre brugeres indlæg, ikke er dukket op efter... en uge nu? Skyldes dette at jeg kun har skrevet få indlæg? Det er vist almindeligt på fora som dette, at anti-spam tiltag f.eks går ud på at forhindre nye brugere i hvor og hvor hurtigt de kan skrive nye indlæg, så tænker at det er det.

Kunne dog være rart at få forklaret hvorfor jeg og muligvis andre) ikke kan besvare indlæg. Det kunne muligvis også forklare hvorfor der ikke er svar på min egne indlæg.

Brugeravatar
Liza admin
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Spørgsmål om besvarelse på indlæg

Indlæg af Liza admin » 11 jul 2019 07:48

Hej BjornP.
Antallet af indlæg skulle ikke have nogen betydning for om svar på andres indlæg dukker op. Så vidt jeg kan se, så har du skrevet to indlæg, som begge er synlige i forummet. Hvis du har skrevet flere indlæg, som så ikke bliver vist, så har jeg desværre ikke lige nogen forklaring på, hvorfor det er tilfældet. Jeg har kun et lidt dumt spørgsmål: Er du sikker på, du har husket at trykke på knappen "Indsend"?

Jeg håber, du vil prøve igen at besvare indlæg og hvis de igen ikke dukker op - hvilket de skulle gøre med det samme, de er indsendt - må du gerne lige skrive til mig igen med info om, hvilket indlæg, du forgæves har forsøgt at besvare. Så vil jeg prøve at finde ud af, hvad der kan være gået galt.

Mvh Liza
Mange venlige hilsner
Liza

BjornP

Re: Spørgsmål om besvarelse på indlæg

Indlæg af BjornP » 11 jul 2019 21:52

Hmm... jeg har brugt netop dette type af forum før i flere år, men det har været engelsksprogede forums, så jeg kan ikke udelukke at det bare var fordi jeg ikke trykkede indsend. Jeg tester det lige...

Det virkede. Tak skal du have. Ved ikke hvordan jeg lige overså den. Er vist bare ikk vant til en "vis prøve" ellwr preview knap. Man redigerer jo bare.

Besvar