Urban.

Har du en rigtig god historie om, hvordan du har overvundet angsten i en svær situation eller om noget, der har hjulpet dig rigtig godt eller gjort dig glad. Så kan du skrive det her, så andre kan lade sig inspirere. Dette er med andre ord til glade og positive indlæg.
Besvar
RikkeLarsen
Geografisk sted: Nordjylland

Urban.

Indlæg af RikkeLarsen » 26 jan 2009 15:47

Hej allesammen.

Jeg er blevet kontaktet af en journalist fra Urban gennem dette forum, og har mailet med ham gennem et stykke tid. Han ville have mig med i en artikel om sygdomsangst.
Jeg er ofte blevet "henrykt" over at læse artikler i blade, aviser el. lign. om folk med angst. Det er jo altid rart, ikke at føle sig alene.
Derfor tænkte jeg - hvorfor kunne jeg ikke ligeså godt stå frem.
Så det har jeg gjort. Artiklen kommer i Urban i morgen. Den er meget generel, men jeg håber at det kan få de uvisse angstramte i Danmark frem i lyset. "Hov, det er jo lige præcis sådan jeg har det".

Jeg ville lige dele min glæde med jer :)

Varme tanker
Rikke.
"Når forandringens vinde blæser, er der nogle, der bygger læhegn, andre bygger vindmøller."

x(x)x
Geografisk sted: Sjælland

Indlæg af x(x)x » 26 jan 2009 20:48

Tillykke =) Det er rigtig godt at du er med til at udbrede kendskabet til angsten ;)

Afstand
Geografisk sted: København

Indlæg af Afstand » 12 feb 2009 15:56

Tak for den historie - det er flot gjort. Har lige læst den, flot artikel!

Tak for at du udbreder kendskabet til lidelsen.

Link til de som ikke har læst den:

http://www.e-pages.dk/urban/541/
Uge 39 2008 var den uge jeg fandt ud af at jeg led af social fobi. Min rejse med denne lede ven strækker sig tilbage til et uvist tidspunkt år 2000. Muligvis 1999.

x(x)x
Geografisk sted: Sjælland

Indlæg af x(x)x » 12 feb 2009 19:22

^Og tak fordi du postede den ;) Det er en meget kort artikel, men alligevel god =) Det er godt at høre at man er begyndt at tage angsten mere seriøst.

Besvar