Efter træning

Har du en rigtig god historie om, hvordan du har overvundet angsten i en svær situation eller om noget, der har hjulpet dig rigtig godt eller gjort dig glad. Så kan du skrive det her, så andre kan lade sig inspirere. Dette er med andre ord til glade og positive indlæg.
Besvar
Afstand
Geografisk sted: København

Efter træning

Indlæg af Afstand » 13 okt 2008 22:32

Efter træning fulgte jeg for første gang en sød kvinde hjem fra centeret hvor vi træner.

Ved ikke. Efter det første selvhjælps-gruppemøde her for ikke så længe siden er jeg blevet mere positiv.

Anyway, til træning - og jeg kender hende her udemærket da jeg har trænet det samme som hende igennem , ja, måske et år nu?

Og så her i dag tog jeg mig selv i - og uden at tænke over det - at indlede kontakt til hende med et simpelt relevant trænings spørgsmål.

Pludselig sad jeg i denne her dejlige samtale og endte med at følge hende hjem.

Har det fantastisk lige nu. Er godt klar over at egoet har noget at sige så jeg prøver sådan set bare at forholde mig til oplevelsen på en afslappet måde der ikke booster mit ego. Og indtil nu virker det fint.

WAUW! - Det her har jeg ikke oplevet i årevis.

I årevis.

Selvhjælpsgrupper -- Brug dem!
Uge 39 2008 var den uge jeg fandt ud af at jeg led af social fobi. Min rejse med denne lede ven strækker sig tilbage til et uvist tidspunkt år 2000. Muligvis 1999.

Bettina Bo
Geografisk sted: hedehusene

Indlæg af Bettina Bo » 14 okt 2008 10:02

hej afstand

rigtig dejligt og høre du har haft sådan en positiv oplevelse :lol:

kan du fortælle lidt om, hvad og hvordan selvhjælpsgrupper foregår?
med tanke fra Bettina Bo
Tidligere Angstneurotiker.

Afstand
Geografisk sted: København

Indlæg af Afstand » 14 okt 2008 11:46

Kort fortalt så mødes man med andre som også har angst og fortæller om sine problemer og lytter til de andre. Afhængig af gruppen så kan den også tage en tur i biografen eller hvad medlemmerne nu gerne vil prøve.

Kan anbefale at du kontakter angstforeningen for at høre mere eller læser om grupperne på deres hjemmeside.

De her links siger stort set alt.

http://www.angstforeningen.dk/script/si ... &cat_id=13

http://www.angstforeningen.dk/script/si ... &cat_id=15

http://www.angstforeningen.dk/script/si ... &cat_id=18

Vh Afstand
Uge 39 2008 var den uge jeg fandt ud af at jeg led af social fobi. Min rejse med denne lede ven strækker sig tilbage til et uvist tidspunkt år 2000. Muligvis 1999.

Bettina Bo
Geografisk sted: hedehusene

Indlæg af Bettina Bo » 14 okt 2008 12:12

tusind tak for din hjælp :lol: :lol: :lol: :lol:
med tanke fra Bettina Bo
Tidligere Angstneurotiker.

Forza
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:

Indlæg af Forza » 15 okt 2008 21:34

Hej

Tak fordi du deler din positive oplevelse, Afstand.

Det er rart at læse at det også kan gå godt! :D
Forza

Min side om Socialfobi:

www.socialangst.dk

Besvar