Ny blog om angst og det at bryde fri

Skriv en præsentation af dig selv. Måske har du en baggrund som andre kan identificere sig med?
Besvar
Martin Christensen

Ny blog om angst og det at bryde fri

Indlæg af Martin Christensen » 06 dec 2010 12:43

Hej alle

Jeg hedder Martin, er 44 år, far til 4 og har været her på siderne i en rum tid. Har selv kæmpet imod illusionen om angst i mange mange år, før jeg endelig fandt en vej i gennem. Det var det modsatte af hvad jeg troede det var :D Jeg måtte lære og overgive mig totalt til angsten og dermed LIVET! før jeg oplevede mit første gennembrud. Med gennembrud mener jeg at jeg begyndte og bryde min dybe opfattelse af mig selv og min negative vane tænkning. DER fandt jeg ud af hvad det handler om - gør dig fri af din tankeskabte identitet og du bryder fri af angst. Angsten kan simpelthen ikke "leve" når du først har opdaget at den var en indre skabt illusion. Når DU holder op med at tro på angsten holder kroppen også op med at tro på den - og ubehaget siver, langsomt men sikkert væk, af sig selv.

Du kan læse mere på min blog her: http://brydfri.hypnocenter.dk - Dette er den spæde start og jeg er helt åben for forslag og kommentarer.

Du er også velkommen på min facebook profil - her vil jeg komme med kommentarer om at bryde fri af angst, som kan støtte dig. Plus jeg vil dele min viden om hvor du kan hente inspiration til din bryd fri proces. http://www.facebook.com/profile.php?id=1469269388

PS: Dette er IKKE en reklame for mit terapeutvirke - blot et tilbud om, gratis, at følge med i min blog om at bryde fri af angst. Jeg vil løbende lave indlæg der fortæller, trin for trin, hvordan du skaber dit "nye jeg". Nye jeg er i anførselstegn fordi det egentlig handler om at vende tilbage til dit oprindelige udgangspunkt - en bevidsthed uden begrænsninger, eller så få som muligt.

Martin Christensen

Re: Ny blog om angst og det at bryde fri

Indlæg af Martin Christensen » 18 jan 2011 19:06

Så har jeg opdateret min blog og jeg er stadig modtagelig for forslag og dialog.

Kh Martin

Besvar