Log mig på automatisk ved hvert besøg

Hvis du har ris eller ros om dette forum, vil vi meget gerne høre om det.
Besvar
Velzina

Log mig på automatisk ved hvert besøg

Indlæg af Velzina » 02 jul 2009 07:44

Selvom jeg utallige gange har sat flueben i "Log mig på automatisk ved hvert besøg", skal jeg alligevel logge mig ind hver gang, jeg besøger siden.

Jeg besøger mange andre forums (også phpBB forums som dette), og der er der ingen problemer.

Andre der har dette problem? Eller har forslag til en løsning? :)

Jan Projekt Smørhul
Geografisk sted: Sorø

Indlæg af Jan Projekt Smørhul » 23 jul 2009 12:10

Hej.

Jeg har nøjagtig samme problem.

venlig hilsen Jan

luffe

Indlæg af luffe » 14 jan 2010 19:53

Hej med jer. Det kan skyldes mange ting.

Men fremfor alt vil det nok være jeres "cookies" settings.

Cookies er ting som computeren automatisk gemmer, hvis i tillader den det.

Det kan være jeres login på en side eller mange andre ting.

Den gemmer ikke jeres kode ord eller brugernavn men den husker det så i hurtigt kan logge på næste gang.

Når i nu sætter flueben i jeres login (forbliv logget på) så bliver det gemt i cookies'ne så den husker det til næste gang.

Men nogle gange er de åndssvage eller også er de fyldte.
Men det jeres problem er nok at i første gang loggede på uden flueben også husker den det forevigt.

Men nok om det.

for at fixe problemet skal i åbne jeres internet program (IE explorer, firefox, google chrome) og gå til indstillinger.
Så finder i måske noget med cookies eller caches hvor der garanteret står slet alle. Gør det og log på angstforeningensforum og HUSK at sætte flueben i næste gang. Virker det ikke skriv en ny tråd så ser jeg på det.

kristoffer
Geografisk sted: København S

Indlæg af kristoffer » 14 feb 2010 19:57

med mindre at I bruger window washer, tuneup eller andre/lign. aps :-) - så er det li'meget om cookies står til auto eller hvad I nu har slået dem til...

Besvar