At I får forum til at virke ordentligt!

Hvis du har ris eller ros om dette forum, vil vi meget gerne høre om det.
Besvar
Forza
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:

At I får forum til at virke ordentligt!

Indlæg af Forza » 25 nov 2008 11:35

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at I fik forum til at virke så alle kan bruge det. Nu har forumet været "nede" siden 28 october og det er urimeligt lang tid syntes jeg. :cry:

Ved ikke hvad problemet er, men I kan da informere om det? Jeg betaler 200 kroner om året i medlemskab og så skal forum da ikke være nede så længe. Det er for dårligt!
Forza

Min side om Socialfobi:

www.socialangst.dk

Larsnordsj
Geografisk sted: Farum

Indlæg af Larsnordsj » 28 nov 2008 23:07

Hej Forza

Det tager nogengange lidt tid at løse fejl, i dette tilfælde var det faktisk angstforeningens udbyder der havde fejlen, det var nogle fejlmeldingsprocedurer der ikke var på plads.

Derfor valgte man at flytte forummet til en ny udbyder for at få det op at køre igen

mvh
Lars
Husk at uanset hvordan du er
så er der nogen der holder af dig ;-)

Forza
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:

Indlæg af Forza » 30 nov 2008 13:15

Forum gik ned 28 oktober. Det er nu 30 november. Forum giver indtryk af at det ser normalt ud. Det virker dog ikke for når man trykker på skriv indlæg sker der ingenting. Der står ikke engang på hjemmesiden at forum ikke fungerer!

Over 1 måned er altså ikke "lidt tid" for at tingene stadig ikke fungerer. Jeg troede at angstforeningen respekterede sine medlemmer. Der tog jeg åbenbart fejl. Det indtryk angstforeningen giver er at I ikke gider bruge tid på at informere medlemmerne om problemerne. Jeg overvejer om det overhovedet er rimeligt at være medlem af en patientforening der behandler medlemmerne på denne måde.

Forum er altså ikke oppe at køre igen for når man trykker på skriv indlæg sker der intet. Det er kun via en omvej at jeg har kunnet skrive dette indlæg.
Forza

Min side om Socialfobi:

www.socialangst.dk

Larsnordsj

Indlæg af Larsnordsj » 30 nov 2008 13:42

ok, jeg kigger på det
Husk at uanset hvordan du er
så er der nogen der holder af dig ;-)

Larsnordsj

Indlæg af Larsnordsj » 01 dec 2008 17:10