Online støttegruppe

Agorafobi er angsten for at færdes uden for eget hjem.
Besvar
Engelsker

Online støttegruppe

Indlæg af Engelsker » 08 dec 2011 02:43

Der var mange lidt støvede indlæg herinde, og jeg er ret ny, så jeg tænkte, at jeg ville oprette et nyt.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at snakke med andre, der har det ligesom mig, og kunne godt tænke mig at mødes med andre over en kop varm kakao el. lign., men eftersom jeg lider af agorafobi, så kan det måske godt blive lidt svært.
Jeg kender ikke andre, der har det eller har haft det ligesom mig, så de fleste har meget svært ved at forstå, hvorfor jeg ikke bare lige kan tage med en tur ned i byen, eller hvorfor jeg ikke kommer med til fødselsdagene i familien længere. Så jeg synes det kunne være rart, at tale med nogen, der forstår. Og jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre noget om jeres erfaringer og hvad der har virket godt for jer.

Jeg forestiller mig, at der nok er andre, der har det ligesom mig, men i stedet for at mødes kunne vi evt. udveksle vores MSN og skrive der? Det er ret nemt og uforpligtende, og så behøver vi jo ikke komme udenfor. Det kan vel ses som en slags støttegruppe.

Jeg ønsker jer alle en rigtig god bedring og held og lykke med jeres angst! :)

Mvh.

Kenneth

Panda93

Re: Online støttegruppe

Indlæg af Panda93 » 08 dec 2011 17:07

Hej!
Jeg har faktisk også selv gjort mig den tanke, at det kunne være rart at møde andre mennesker der har det ligesom en selv. :)
Med hensyn til det der med skriftlig kontankt, så er der allerede en tråd herinde der hedder "kontaktliste", hvor man kan skrive til andre herinde fra. Det er supergodt synes jeg. :)
Christina, 18 år.
Ortoreksi og flere typer angst af svær grad.

Engelsker

Re: Online støttegruppe

Indlæg af Engelsker » 13 dec 2011 19:48

Tak :D den vil jeg da lige prøve at kigge efter.

Besvar