nogen fra Aarhus.

Agorafobi er angsten for at færdes uden for eget hjem.
Besvar
tobakto
Geografisk sted: Århus

nogen fra Aarhus.

Indlæg af tobakto » 10 okt 2011 08:07

Hej > Jeg har hvis fået "hele pakken" med angst :-) Lidt panik-angst - lidt social-forbi - lidt generaliseret-angst og sidst men ikke mindst Agoraforbi.

Jeg er en 33årig fyr, der Savner nogle og mødes med og snakke, de fleste har "lukket" deres omgangskreds og tager sjælen nye ind, men leder efter nogen der ønsker nye venner.

Men jeg må desværre sige jeg kun søger folk der ikke bor for langt væk fra århus, ellers bliver det umuligt og holde kontakten grundet agoraforbi.

Jeg er åben for venskaber med både kvinder/piger/damer (hvad du nu kalder dig selv) og mænd.

Hvis du vil vide lidt mere om mig, så bare spørg. Jeg bider ik :-)

Håber nogen med angst savner en ny ven som jeg.

en super god dag til dig.

Rasmus

sleepy+

Re: nogen fra Aarhus.

Indlæg af sleepy+ » 22 okt 2011 22:44

Hej Rasmus

Synes det er sejt du rækker ud efter nogen. Det kræver SÅ meget.
På gode dage (som er sjældne for tiden) tager jeg ind på væresteder i Århus. Det er hyggeligt og trygt, men samtidig udfordrende. Jeg kan kun anbefale stederne som "Sindslidendes vilkår" har.
De har en hjemmeside med adresse, åbningstider og andet info.
Måske det var noget.

Hilsen Maria

tobakto
Geografisk sted: Århus

Indlæg af tobakto » 24 okt 2011 06:35

Hej Maria. Tak for dit svar, Jeg kender ikke stedet du nævner, men vil da bestemt se om jeg kan finde noget om det på nettet. måske kunne du vise mig stedet en dag ?
Mvh Rasmus

sleepy+

Indlæg af sleepy+ » 13 nov 2011 02:16

Hej igen Rasmus
For tiden har jeg rigtig svært ved at komme nogen steder, især når jeg skal med bus. Jeg håber hver mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og søndag at det er dagen, hvor jeg kommer afsted. Så det med at vise dig stederne kommer der til at gå lang tid til. De har en hente-ordning. Så ved du en dag eller to før at du gerne vil komme, kan du ringe og aftale at en frivillig kommer og henter dig ved busstoppet. Sidst jeg var der, var fordi min mor havde mulighed for at køre mig derind. Måske du kender nogen der kunne gøre det for dig en gang imellem. Ungezonen/Bazen, Fiskergade 66, 8000 Århus C har åbent imorgen søndag kl 15-19.45.

Besvar