Angst for mænd

Agorafobi er angsten for at færdes uden for eget hjem.
Besvar
Vivian
Geografisk sted: Fyn

Angst for mænd

Indlæg af Vivian » 21 okt 2004 13:05

Hejsa.
Jeg så OBS igår aftes og blev interesseret i at se denne side.
Efter at jeg har kigget på jeres forskellige sider så mener jeg godt at jeg tør skrive lidt om mig selv her.
Jeg er en voksen kvinde nu, men som barn blev jeg insestmisbrugt og det har medført en angst lidelse som jeg ikke kender navnet på. Men jeg går hos min psykolog og vi vil i samarbejde finde navnet.
Men hvis der nu er en her inde som har været igennem det samme som jeg, så er du / I meget velkommen til at skrive til mig på min mail adresse: vivianlindahl@ofir.dk :cry: :cry: :cry: Dette er et virkeligt alvorligt problem for mig og jeg håber og ønsker inderligt at noge tør stå frem og snakke med mig .pleace pleace :cry: :cry: :cry:
vivian

Dave
Geografisk sted: København

Indlæg af Dave » 28 jul 2005 08:36

Det hedder androfobi, som du selv siger er det meget alvorligt. Heldigvis er det de færreste der bliver udsat for incest, og derfor er der måske heller ikke så mange du kan diskutere det med herinde, mit bud er at du finder et mere incestspeciffikt forum. Men det betyder ikke at du ikke sagtens kan få gavn af dette forum. Hvis du vil fortælle os mere om hvordan du oplever angsten, er det muligt at vi kan hjælpe dig lidt. Det er jo ikke så rart at være bange for mænd, der er jo nogle stykker af dem rundt omkring. Held og lykke.

Besvar