en/flere og snakke med i århus og omegn. !

Agorafobi er angsten for at færdes uden for eget hjem.
Besvar
rasmus78
Geografisk sted: Ã…rhus N.

en/flere og snakke med i århus og omegn. !

Indlæg af rasmus78 » 14 jan 2009 20:26

Hejsa. Jeg er nu 30år og har levet med forskellig angst i de sidste 19år.
mine dianoser lyder på : agoraforbi, panikangst og socialforbi.

Nu er det hvis på tide og få mig en omgangskreds, men ikke hvilken som helst, gider efterhånden ikke folk uden angst, det er sku så anstrengende og skulle forklare alt, uden og blive forstået.

så jeg ville meget gerne i kontakt med andre angst ramte og forhåbentligt også lære dem og kende Irl. så jeg håber du er fra århus og omegn, ellers bliver venskabet nok lidt problematisk med agoraforbi :D

om du er ung eller ældre betyder ikke en dyt. jeg er sikker på vi kan tale om noget da *s* og måske mere til.

fang mig her på siden, skriv en mail. og jeg sender dig min mail adresse.
så kan vi tage det, der fra.

hav det godt. Rasmus.

spitt
Geografisk sted: Århus

Indlæg af spitt » 26 jan 2009 10:00

Hejsa.
Jeg synes næsten det er ærgeligt at du vil frasortere folk uden angst, fordi du ikke orker at fortælle og forklare. Jeg kender det udmærket selv, men på mange punkter synes jeg også det er rart at have veninder uden angst. Deres mod og "uvidenhed" smitter ofte, og det er skønt.
Nogle gange kan det godt blive for tungt kun at kende folk der har det dårligt på den ene eller anden måde.

Men tilbage til emnet! Er ked af at se ingen svarer på dit opfordrende indlæg. Sådan er det desværre tit herinde. At en tråd bare går død. Jeg er altid frisk på en sludder, så du er velkommen til at kontakte mig. Jeg er 25, bor i Århus og har lidt meget af panikangst og agorafobi. Er langt fra "helbredt", men er da på vej derhen af. :)

Kærligst, Caroline

zoemaja

Re: en/flere og snakke med i århus og omegn. !

Indlæg af zoemaja » 18 aug 2010 21:07

hejsa mit navn er kristina og jeg er ny herinde jeg bor i ryomgård har det ligesom dig at jeg gerne vil møde andre som har det som mig har masser af veninder og venner men ikk kan forstå denne sygdom vi har jeg er 33 og bor sammen med min søn på snart 12 og min kæreste

Besvar