Nogen og snakke med i Storkøbenhavn??

Agorafobi er angsten for at færdes uden for eget hjem.
Besvar
Pigen87

Nogen og snakke med i Storkøbenhavn??

Indlæg af Pigen87 » 06 sep 2008 16:06

Hej jeg er en 21 årige pige der bor i Storkøbenhavn.. Jeg lider af Agorafobi og Panikangst.. Jeg tænke på om der var nogen der havde lyst til og skrive lidt sammen med mig.. :)

Lena
Geografisk sted: Ishøj

Indlæg af Lena » 12 sep 2008 22:28

Mette87
Geografisk sted: Taastrup

Indlæg af Mette87 » 21 sep 2008 09:22

hej Lena :)

det kan du tro at jeg gerne vil :)
min msn er silverlioness87@hotmail.com
du er velkommen til at skrive :)
23 år, har panikangst og agorafobi. Læser til pædagog

steenus
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af steenus » 11 jan 2009 06:39

Hej Pigen87

Jeg er frisk på at skrive sammen. Det er, efter et års fokuserede arbejde, efterhånden lykkedes mig at slippe af med min panikangst, så der kan jeg formentlig give dig nogle gode råd med på vejen. Desværre har jeg selv noget agrofobi at slås med, AV for katten!, som du selv, og en del socialfobiske træk, så måske kan vi inspirere hinanden? Det kunne være fedt.

Jeg har aftalt med mig selv, at jeg vil gøre noget seriøst ved mine "handicaps" i den nære fremtid. Har hørt rigtig godt om selvhjælpsgrupper og terapi, men ved ikke rigtig. Har ikke prøvet det før, men nu starter jeg i dette forum, og så må tiden vise hvilken vej der er rigtig for mig. Jeg synes agorofobi og socialforbi er det væreste man kan lide af, men min kammerat, der lider af sclerose, har efterhånden fået sat tingene lidt i perspektiv. Det er også en hård sygdom at have inde på livet og ja, alting er besværligt når man er syg, men det der opmuntre mig en lille smule er faktisk, at hvor han ikke kan gøre noget ved sin sygdom, men må pænt venter på et mirakelmiddel fra medicinalindustrien, så har vi i det mindste en chance for at arbejde med vores skavanker. Det er da altid en trøst. En varm tanke herfra.

Hilsen steenus

Heidimus

Indlæg af Heidimus » 22 apr 2009 20:24

Hej..
Ja du skal være velkommen til og skrive.

Jeg lider af panikangst , aragofobi og sygdomsangst..

Kh Heidi

svendsen.andersen@youmail.dk

Besvar