kbh /agorafobikere

Agorafobi er angsten for at færdes uden for eget hjem.
Besvar
jobba

kbh /agorafobikere

Indlæg af jobba » 02 jan 2008 13:18

hej.. Er der mon nogle ligesom mig i nørre-vester-østerbro, frb-området, der kunne have lyst til at lave en chat/mail/træne-gruppe?

Jeg lider af agorafobi/samt lidt social-fob oveni, det hænger jo tit sammen...og er selvfølgelig en del bundet til mit hjem, men kan dog komme en del omkring i kbh-området på cykel.
Jeg ønsker dog at træne mine færdigheder i bus og tog, og i at være andre steder, end hjemme..

skriv endelig hvis du vil dele erfaringer, eller synes forslaget virker interessant...

og godt nytår til alle

Louiselouise

Indlæg af Louiselouise » 08 jan 2009 21:43

Hej - det vil jeg meget gerne. Jeg er en pige på 24 år vil meget gerne træne sammen...:) Jeg bor på Amager..:)

steenus
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af steenus » 11 jan 2009 05:14

Hej

Jeg er frisk nok på at arbejde med min agorafobi og socialforbi. Jeg er 37 år og er efterhånden nået dertil hvor jeg bare vil forberdre mine færdigheder og kompetancer. Overvejer seriøst at melde mig ind i en terapigruppe, men ved ikke rigtig. Har ingen erfaring med dem, men har hørt positive tilbagemeldinger fra flere. Du/I kan pb eller e-mail mig. Måske kan vi komme til et stadie hvor vi ligefrem kan "nyde" en tur i byen. Sådan har jeg det bestemt ikke nu, men øvelse gør mester, og man har jo lov at håbe. :)

Hilsen Steenus

jobba

Indlæg af jobba » 18 jan 2009 10:55

hej igen..
det er et stykke tid siden jeg skrev indlægget, og p.t skal jeg forsøge at komme i jobtræning, da jeg har været sygemeldt et stykke tid. jeg har et stort behov for at komme ud og tale/være sammen med mennesker, istedet for at gå og passe migselv det meste af tiden, og tænke en masse....det fører jo sjældent noget godt med sig, for folk som os :)
kan godt være ude et par timer, men bliver desværre hurtigt træt..

hvordan er jeres situation og historie?.. skriv gerne her..eller pm

mvh
jobba..

Louiselouise

Indlæg af Louiselouise » 18 jan 2009 14:40

Hej igen har msn... så kunne vi skrive lidt sammen ?

Besvar