Er du plaget af angst og ønsker at have det anderledes?

Dette er mødestedet, hvor journalister og studerende kan efterlyse angste til interviews/programmer/rapporter osv. Ved at hjælpe journalisterne og de studerende er du med til at udbrede viden og aftabuisere angstlidelser.

Besvar
Merethe

Er du plaget af angst og ønsker at have det anderledes?

Indlæg af Merethe » 03 jun 2011 15:58

Vi har et tilbud til dig.

Vi er 2 Master NLP og Master Hypnoterapeuter med flere års erfaring, som på nuværende tidspunkt er ved at tage en overbygning til psykoterapeut i hypnose med speciale i angst.

Vi ønsker at undersøge og finde frem til en endnu mere effektiv teknik til behandling af angst. I den forbindelse vil vi tilbyde dig 2 hypnosesessioner a ca. 2 timers varighed, med fokus på at slippe angsten.
Vi ønsker kontakt med dig, som har flere angst former. ( eks: socialangst og højdeskræk eller panikangst og edderkop fobi )

Vi forventer, at du kommer til begge sessioner, som vil forgå hos en af os og at du har lyst til, at besvare spørgeskemaer på mail, der vil blive brugt anonymiseret i specialet. Dette tilbud vil koste symbolsk 200 kr. pr. session. Vi forventer, du er over 18 år og ikke tager medicin mod angst, alkohol eller stoffer. Angstforeningen har ikke noget at gøre med dette tilbud og fralægger sig ethvert ansvar forbundet med det.

Du kan se vores hjemmesider på http://www.hypnosestolen.dk og http://www.hypnoseguiden.dk
Vi udvælger efter først til mølle princippet.

Vi glæder os til, at høre fra dig og vi uddyber gerne.

Venlig Hilsen Merethe og Gitte

Kontakt os via mail gitte@hypnosestolen.dk
Skriv gerne lidt om dig selv og beskriv hvilke angst former du har. Alt bliver behandlet fortroligt og vi har tavshedspligt.

Kanin78

Re: Er du plaget af angst og ønsker at have det anderledes?

Indlæg af Kanin78 » 04 jun 2011 21:20

Hej Merethe :)

Det er et fint tilbud du/I kommer med, tror jeg.

Personligt har jeg bare ikke tillid til at lade nogen som helst hypnotisere mig, også selvom det muligvis er ganske ufarligt når det udføres af professionelle. (Ja, jeg har socialfobi :) )

Jeg ved jeg er en type person der skal udfordre mig selv ved praktisk at være i situationer der gør mig angst, og på den måde langsomt, gradvist arbejde på at blive stærkere....eller...det lød faktisk temmelig dumt, for det skal vi alle jo selvfølgelig :roll: :oops: - det jeg mente var, at jeg ikke kan give slip på min angst ved at fokusere mentalt på et andet udfald af en angst provokerende situation. Det har jeg prøvet hos en psykolog, og det var rigtig svært. Især fordi min angst er en blanding af medfødt nervøsitet + undvigeadfærd pga. traumer/grimme oplevelser erfaret i virkeligheden.

Der er sikkert andre der vil kunne have glæde af jeres fine tilbud, da vi alle jo er forskellige og reagerer forskelligt i forskellige situationer. Tak for tilbuddet i hvert fald :)

God dag fra mig,
VH Kanin78.

Besvar