Akupunktur mod angst

Her kan du foreslå aktiviteter eller arrangementer og herigennem møde andre angstramte. Du kan også opslå kontakt- eller mailinglister
Besvar
Cleemannakupunktur

Akupunktur mod angst

Indlæg af Cleemannakupunktur » 22 jun 2011 21:57

Hej

Jeg hedder Louise Cleemann, er sygeplejerske og i gang med en akupunktur uddannelse på Akupunktur Akademiet i Århus. Jeg er på slutningen af uddannelsen, og skal i gang med en afgangsopgave til juli og har valgt at jeg gerne vil arbejde med hvilken effekt akupunktur har på angst. Jeg henvender mig til jer, fordi jeg tænkte at der kunne være nogle som er interesseret i at få akupunktur mod sin angst.

Jeg kunne godt tænke mig at skal lave behandling på min. 5 personer, der hver skal min. 4 behandlinger. I behandlingen indgår der et interview, hvor jeg spørger ind til symptomer i forbindelse med angsten og spørgsmål omkring kroppens/personens almene velbefindende. I akupunkturen og Traditionel kinesisk medicin hænger de fysiske og psykiske symptomer sammen. Ud fra disse oplysninger og de tegn som jeg ser vil jeg sammensætte en behandling som passer til den enkelte
person.

Behandlingerne vil foregå i Aalborg

Jeg håber at det har vagt interesse, og håber at høre fra interesserede.

I er velkommen til at ringe og eller skrive hvis i vil høre mere.

Med venlig hilsen
Louise Cleemann

Tlf: 24909607

E-mail: cleemannakupunktur@gmail.com

Besvar