Kontakt i kbh...?

Her kan du foreslå aktiviteter eller arrangementer og herigennem møde andre angstramte. Du kan også opslå kontakt- eller mailinglister
Besvar
Denno

Kontakt i kbh...?

Indlæg af Denno » 04 apr 2010 15:51

Jeg er helt ny inde på dette forum. Jeg har fået behandling for socialangst/generalangst siden december, men jeg har haft denne følelse i meget længere tid.
Jeg har desværre brændt mange broer væk grundet min angst, jeg føler ikke at der er nogen der forstår min følelse, eller ved hvad jeg går igennem.
Jeg vil virkelig gerne møde andre der har det som mig...

Jeg er 26 år og har frederiksberg som mit hjem. I skal slet ikke holde jer tilbage.
Har altid haft det sådan her, bare først fået hjælp i dette år...

Christines

Indlæg af Christines » 07 apr 2010 21:53

At brænde broer - det er egentlig en meget fin måde at formulere det på.
Jeg skubber også andre fra mig, det er så hårdt at "holde fast" og lade være.

Hvad er det for en behandling du er kommet i?

:) Christine

Denno

Indlæg af Denno » 09 apr 2010 15:08

Jeg får psykologhjælp og har fået dette siden starten af året. Jeg har før takket nej til antidepressiver, men min tålmodighed er ved at slippe op for en bedring og føler at jeg snart må sige ja tak til sådanne medikamenter.
Jeg leder efter selvhjælpsgrupper på Frederiksberg for at komme angsten til livs, men jeg har indtil videre ikke været så heldig at finde nogle. Derfor laver jeg dette indlæg i håb om at finde andre som jeg kan dele min angst med. Mine broer, tror jeg, er ikke stærke nok til at få hjælp fra.
Har altid haft det sådan her, bare først fået hjælp i dette år...

Kolbøtten
Geografisk sted: 2860

Indlæg af Kolbøtten » 10 apr 2010 17:16

Jeg er frisk på at lave en gruppe! Hvis der er lidt flere der melder sig kunne det være fedt.
Man behøver jo ikke at have en psyk til stede, vi kan jo sagtens snakke sammen alligevel og støtte hinanden.

Jeg er 27 og bor i søborg, og har også genereliseret angst. Savner også mega meget nogen at snakke med, som har det ligesom jeg.

Kolbøtten
Geografisk sted: 2860

Indlæg af Kolbøtten » 10 apr 2010 17:21

Hov forresten, glemte lige at sige at jeg varmt kan anbefale antidep. medicin!! Det har reddet mit liv og jeg synes det er en fantastisk opfindelse :-) Det hjælper også lidt på angsten.

pipse1966

Re: Kontakt i kbh...?

Indlæg af pipse1966 » 24 maj 2010 21:57

Hej Denno.
Du er ikke alene :lol: . Vi er faktisk mange der har det som dig. Desværre har jeg også brændt masser af broer og nu er mit job i fare.
Jeg skal prøve hypnose på onsdag og forhåbentlig med et godt resultat. Har haft angst i en del år men fungeret fint, men desværre er det vendt tilbage i stor stil. Dels pga stress. Men lad mig høre fra dig.

Pia

Christines

Indlæg af Christines » 24 maj 2010 22:24

Jeg har også overvejet hypnose, så er meget nysgerrig omkring hvad du vil synes om det Pia. Skriv meget gerne en update, hvis du vil.

:) Christine

Migsen

Indlæg af Migsen » 03 nov 2011 00:53

Samme her,

Vil også gerne høre en opdate på hypnosens virkning - lider selv af socialangst i forværret tilstand, så først skole er droppet, og her senest nu også arbejdet med en sygemelding :(

Besvar