Kontakt med andre angstramte...

Her kan du foreslå aktiviteter eller arrangementer og herigennem møde andre angstramte. Du kan også opslå kontakt- eller mailinglister
Besvar
Pia
Geografisk sted: Midtjylland

Kontakt med andre angstramte...

Indlæg af Pia » 09 nov 2004 13:36

Jeg er en pige på 33 år, Jeg har lidt af panikangst/generaliserende angst i 1½ år, hvor jeg næsten ikke har været uden for huset, og endnu mindre har jeg snakket med andre mennesker, det begynder jeg at savne – MEGET. Det er nu ikke fordi at jeg er særlig social, heller ikke før jeg fik angst. Jeg er ret genert, men jeg er livsglad og har altid haft et stort selvværd, selvom det selvfølgelig svinder ind når man har gået 1½ år og været fuldstændig afhængig af andres hjælp, og ikke forstår hvad der sker i ens hoved.
Jeg bor i Midtjylland sammen med min kæreste, og vi kunne godt tænke os at komme i kontakt med andre der er ramt af angst (og pårørende). Og det kunne jo være rigtig godt hvis man kunne få samlet en lille gruppe. Jeg tænker ikke på noget med at side i rundkreds og fortælle om alle sine problemer, men bare noget hvor man mødes til nogle små ”hold-humøret-oppe-fester”, hvor vi kan støtte hinanden til at overvinde angsten for at komme ud og være sammen med andre – og så ville det jo ikke gøre noget hvis vi kunne have det lidt sjovt samtidig… :D
Nu ved jeg jo godt at det nok vil blive svært at finde nogle der vil være med, og mange vil nok blive stoppet af angsten, men jeg håber at i vil skrive hvis i bare har den mindste lyst til at prøve det. Jeg er selv hunderæd for det, men jeg tror at jeg kan finde modet, hvis det er sammen med folk der har det ligesådan. Og personligt er jeg ligeglad med alderen, om i er gifte eller singler, og hvor i bor (vi kører gerne til Sjælland hvis det er det der skal til) Det vigtigste er at i har lyst til at møde nye mennesker, og sammen prøve at bryde den onde cirklen, så vi kan få et ”normalt” liv.

Lyder jeg desperat??? Det er jeg også… :lol:

Pia

lisby
Geografisk sted: københavn

Indlæg af lisby » 08 jan 2005 13:41

hej pia.

syntes det er en god ide du kommer med.

hvis det ikke var fordi jeg bor i københavn ville jeg have taget mod tilbudet med det samme.
for jeg har også selv brug for at være sammen med andre i samme situation.
men da jeg ikke kender andre go følte jeg havde brug for hjælp, meldte jeg mig ind i angstforeningen hvor jeg havde fået oplyst st der var nogle selvhjælpsgrupper. haar lige fået besked om jeg skal til en forsamtale i næste uge for der efter at starte i en gruppe så det glæder jeg mig til,

tænkte dette kunne være en mulighed for dig også.
held og lykke med det. hilsen lisby.

mille
Geografisk sted: Kbh

Indlæg af mille » 14 feb 2005 01:11

Hej pia
Jeg syntes din ide er genial.. Nu bor jeg desværre i kbh men er heller ikke bleg for at køre til jylland..
Jeglider utrolig meget af angst og det værste er jeg har store problemer med at komme ud af min dør.. :(
Men jeg savner nu at snakke med folk der kender føelsen som jeg nu har haft i ca 7år og jeg ville kanon gerne snakke og ses med andre der har denne sygdom..
Kærlig hilsen mille

:D
mille

Nina L.

skriveven søges

Indlæg af Nina L. » 28 maj 2005 16:57

Jeg søger en herre at skrive med. Jeg er en enlig kvinde på 52 med 2 voksne børn.
Jeg har mange alsidige interesser er meget glad for mit barnebarn og min lille hund.
Jeg læser meget og går meget op i hjemmehygge, elsker dyr og naturen..
Jeg er 163 cm høj langt hår og blå øjne lidt grå i toppen :lol:
Jeg håber der er nogle der har mod på at skrive til mig.

susanne suhr madsen
Geografisk sted: nykøbing f

Søges andre angstramte på Lolland - Falster

Indlæg af susanne suhr madsen » 15 jan 2006 11:40

Søges andre med panikangst og social fobi. der som jeg der behov for at komme ud af huset en gang imellem. Det ville være rart at høre fra jer derude. da jeg ved at der er flere end mig der har det svært ved at gå alene til sport, udstillinger, i biografen eller bare det at gå en tur i skoven. Bare det at gøre nogle ting sammen med ligestillede. :D Jeg er 52 år, men alderen betyder intet, bare man kan have det sjovt sammen. :lol:
med venlig hilsen
sus suhr

alfa-omega

Re: Kontakt med andre angstramte...

Indlæg af alfa-omega » 10 jun 2010 13:10

Hej Susanne.

Jeg har en bror som er 36 år og bor på Falster som gerne vil i kontakt med dig.
Vil du skrive til mig på privat besked.
Mvh alfa-omega

alfa-omega

Re: Kontakt med andre angstramte...

Indlæg af alfa-omega » 10 jun 2010 13:18

Hej Susanne.

Har skrevet en privat besked til dig her på forum.
Mvh alfa-omega

Besvar