Den værste tid på døgnet-sengetid!!

Her kan du skrive om det at være ung og have angst
Besvar
lulu87

Den værste tid på døgnet-sengetid!!

Indlæg af lulu87 » 23 dec 2011 00:56

Så blev det aften tid til at slappe af, og på et tidspunkt, sove. Det er desværre nu angsten for angsten begynder at snige sig ind på mig, selv den mindste hovedpine, snurren i benene, svimmelhed eller bare et eller andet, noget jeg forbinder med et angstanfald... så starter det , jeg prøver at berolige mig selv , bruger logik, ser tv og forsøger at orme mig udenom angsten.

Det er efterhånden mange uger siden jeg har kunne ligge mig i min seng og falde i søvn afslappet og rolig.

Det er mere en slags forceret søvn, jeg ligger i sengen , først lidt ængstelig, men håbefuld(det kan jo være det forsvinder) senere mere urolig, lidt ked af det og uden meget håb tilbage.
Til sidst: Min krop er anspændt, næsten krampagtige forsøg på at ligge stille, tankerne kører rundt og hjertet banker løs. Ih hvor vil jeg gerne gå i seng, lægge mig under dynen, rolig og træt, lukke mine øjne og bare falde i søvn...

har købt baldrian , har også taget dem, intet ubehag ved måden de virkede på, måske lidt snurren i benene? (nok psykosomatisk) ;( MEN; er af en eller anden grund bange for at tage dem, så kampen fortsætter ,hver aften. hvorfor vælge den hårde løsning når der er en nem løsning lige foran næsen på mig?
Så må finde nogle redskaber til at sove godt og falde i søvn på en god måde.
Er allerede holdt op med at sove når jeg kommer hjem fra job, selvom jeg sommetider er pisse træt.
Og så er der vist ikke mere at sige lige nu, andet end godnat

Besvar