Søger nogle at skrive med :)

Her kan du skrive om det at være ung og have angst
Besvar
Internazionale

Søger nogle at skrive med :)

Indlæg af Internazionale » 01 jun 2010 21:43

Hej allesammen. Jeg er en dreng på 18 år som lider af socialfobi. Har egentlig altid været ret vellidt og haft mange venner, men pludselig for halvandet år siden kunne jeg ikke stille mig op og tale foran min klasse. Blev ildrød i hovedet, fik en stikkende fornemmelse i hjertet og en trang til at flygte.. Siden da har jeg haft svært ved bare at hilse på folk, købe ind i et supermarked, gå på arbejde/skole og i det hele taget kommunikere med andre. Er så heldig stadig at have nogle venner jeg føler mig trygge ved og derfor kan være sammen med, men føler ikke jeg kan snakke med nogen om min angst. De aner ikke hvad det er og tror ikke de er rigtigt interesserede heller..
Jeg håber at jeg kan finde andre ligesindede som ville have lyst til at skrive med mig over messenger?

Mvh. Jeppe :)

Solei
Geografisk sted: Lolland

Re: Søger nogle at skrive med :)

Indlæg af Solei » 08 jun 2010 18:43

Hej hej...

Hvor er det godt at du har fundet vejen hertil...smiler

Vi er rigtigt mange der har det ligesom dig...omkring 500.000 på landsplan :wink:
Det oplevede jeg som en "trøst"...så var jeg altså alligevel ikke ved at blive sindssyg :lol:

Modtager du nogen behandlng eller går du og "luller" for dig selv...?

Knus fra Solei
Godt liv til alle...

northstate

Indlæg af northstate » 13 jun 2010 01:29

Hej Jeppe :-)

Hvis du er interesseret kan du skrive til mig på min mail og skrive/snakke sammen omkring vores angst.... :-)

miglinelolk@hotmail.com

Knus :-)

anaig

Indlæg af anaig » 19 jun 2010 23:39

Hej Jeppe

Du skal også være mere end velkommen til at skrive til mig (jeg hedder også Jeppe!) Jeppe.L.Nielsen@hotmail.com

Internazionale

Indlæg af Internazionale » 03 aug 2010 20:21

Solei:
Tusinde tak for svaret. Det glæder mig (:
Hmm.. Jeg har gået til en behandler i 4 omgange, men synes ikke det rykkede det store.. Lige når jeg var færdig med sessionerne var jeg ofte meget positiv men det tog ikke mere end højest et par dage at få pillet den selvtillid ned igen.. Følte at alle de teknikker jeg fik bare forsøgte at "distrahere" angsten og ikke rigtig fjerne den.. og så kostede det altså også 750 kr. pr. gang. og det er lige lovlig mange penge når man kun er 18. hvad med dig? hvad er din historie?

Til jer andre:
Tusinde tak for jeres svar. Tilføjer jer på msn snart. Den hedder inter-4ever-juper@hotmail.com - så ved i hvem det er når i bliver ansøgt.. Endnu en gang tak allesammen :-)

Besvar