Hvem er i? :)

Her kan du skrive om det at være ung og have angst
Mette87
Geografisk sted: Taastrup

Hvem er i? :)

Indlæg af Mette87 » 11 jan 2010 21:07

Hej :)

Det er længe siden jeg har været aktiv herinde. Jeg kan se der er mange andre kommet til i forummet. Så jeg tænkte at vi unge kunne fortælle lidt om hvem vi er, hvilke(n) angst vi har og om vi gerne vil skrive med andre og hvorfor???
Håber I er med på det.

Jeg starter...

Jeg hedder Mette og er 22 år. Jeg har vidst jeg har haft angst i 4 år.
Jeg har både panikangst og agorafobi, men det er meget sjældent jeg har agorafobi. Jeg har lært at leve med min angst og oplever ikke at fylder så meget i min hverdag som den gjorde for bare et år siden. Men selvfølgelig er der nogle slemme dage. Jeg læser desuden til pædagog.
Jeg vil gerne skrive med andre der har angst, mest fordi jeg gerne vil støtte andre...

mange hilsner :)
23 år, har panikangst og agorafobi. Læser til pædagog

luffe

Indlæg af luffe » 12 jan 2010 07:05

Lyder godt :) er bare ikke ret meget for at oplyser navnet ;)..

Luffe, 17 år, bor i vestjylland, lider nok af social forbi overtaget af panik angst, jeg har haft bevidst angst i omkring et halvt år. Jeg går ikke i skole pt, men jeg arbejder og dyrker en del sport.
Jeg vil også gerne skrive med andre for at få og give gode råd, samtidig er der nogle der lytter - det rart.

:)

hyddi
Geografisk sted: København

Indlæg af hyddi » 13 feb 2010 01:16

Synes det lyder som en god ide :)
Jeg er 23 år, har haft panikangst, men nu er det gået lidt hen i en socialfobi :) Jeg kun lige startet på socialrådgiver uddannelsen, derfor er den socialfobi rimelig mget oppe nu.
Men vil helt sikkert også gerne skrive med andre, så man ikke føler sig helt alene, og kan få lidt gode råd :)

CathrineSophie
Geografisk sted: Hvidovre

Indlæg af CathrineSophie » 21 mar 2010 16:12

Jeg har Cathrine-Sophie :). Er 21år og bor i hvidovre. Jeg fik mit første voldsomme angstanfald for ca. et år siden, da jeg var i biografen med min daværende kæreste. Det startede egentlig som panikangst, men er nu gået over til at være en blanding mellem sygdomsangst og panikangst.

Er så glad for at møde andre unge herinde, der "ved hvad jeg snakker om", for man kan nemt føle sig lidt alene!
Ved at det bliver lettere når vi har hinanden!

Mette87
Geografisk sted: Taastrup

Indlæg af Mette87 » 23 mar 2010 20:22

Hej CathrineSophie! :)

Og velkommen til.
Håber det går bedre med din angst og at du får hjælp til dem :)
23 år, har panikangst og agorafobi. Læser til pædagog

CathrineSophie
Geografisk sted: Hvidovre

Indlæg af CathrineSophie » 23 mar 2010 21:06

Hej :) og tak!

Tjah det går sådan lidt op og ned synes jeg. Har lige fået en henvisning til en psykiater i dag, så håber at det er det skridt, jeg havde brug for :)
Ved at det bliver lettere når vi har hinanden!

insolentmint
Geografisk sted: Randers

Indlæg af insolentmint » 24 mar 2010 00:58

jeg er Q 29 år og har først i okt fundet ud af at jeg har socialfobi. Jeg havde fået depression (igen igen igen) og begyndte behandling osv.

lang historie kort jeg har nu fået en masse hjælp fra psykolog og medicin så jeg har det meget bedre.

Dog har jeg det stadig allerbedst i mit eget selskab, jeg gad godt at jeg kunne være sammen med andre uden at se på uret og tænke ... yes om xx timer/minutter er jeg hjemme igen.

ved ikke hvordan I andre har det med det ? det sociale :?
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?"

Mio

Indlæg af Mio » 04 apr 2010 11:08

Jeg hedder Emilie, er 20 og har panikangst. Jeg har haft angsten i 7 år.
Jeg har været i behandling med akkarin og psykologhjælp, og har nu været behandlingsfri i lidt over 2 år. På det sidste er det blusset lidt op igen, men synes det føles anderledes nu. Jeg får en klump i halsen, og følelsen af, at halsen snørrer sig sammen, men jeg bliver ikke bange for det mere.

KristinaM

Re: Hvem er i? :)

Indlæg af KristinaM » 20 maj 2010 18:22

Hej med jer alle :)

Mit navn er Kristina, jeg er en 21 år og kommer fra nordjylland. Til daglig arbejder jeg som lærervikar og forventer at påbegynde uddannelse nu til sommer. Jeg er vel "helt almindelig udadtil" og alligevel føler jeg mig SÅ anderledes fra alle andre unge på grund af angsten og alle de tanker som følger med den. Jeg har gennem mange år haft problemer med eksamens angst men oplevede for alvor angsten ramme for snart 2 år siden. Siden da har jeg kæmpet for at finde en vej tilbage til det normale liv, men det er svært!

Hvis nogen har det ligesom mig. Udadtil helt almindelig men indeni er der tanker og følelser som de færreste unge kender til, så er jeg meget interesseret i at høre fra dig og tale lidt med nogen som er i samme båd :)

Ha' det rigtig godt.

Venligst Kristina

Internazionale

Indlæg af Internazionale » 03 aug 2010 21:02

Hej. Jeg hedder Jeppe, jeg er 18 og jeg lider af socialfobi.

joac92

Indlæg af joac92 » 12 aug 2010 19:31

jeg heddder joachim, jeg er 17år og fra midt-vestjylland, jeg har haft socialfobi i længere tid, men det er først inden for det sidste ½år jeg er belvet bevidst om det. jeg var startet på uddannelse som smed.

jyde87

Indlæg af jyde87 » 15 aug 2010 19:49

Jeg søger andre unge at skrive med, dele erfaringer fra hverdagen og hvordan man tackler de små situationer.
Senest rettet af jyde87 08 nov 2011 18:19, rettet i alt 1 gang.

Chugie89

Indlæg af Chugie89 » 23 nov 2010 17:19

Jeg hedder Suzan :D Er 21 år, og lider af panikangst/genereliseretangst. Er i behandling både med medicin og psykolog. Jeg er elev som bilsælger, og er udlært til februar. Håber dette emne kommer lidt op igen, da jeg syntes det er rart, ikke at føle sig alene med denne lidelse. :)

mee

Indlæg af mee » 22 feb 2011 14:50

Hej Vi hedder Emma, Michelle og Emilie :)
Vi er 13 år og går i syvende klasse.
Ingen af os lider af nogen form for angst, men vi har en projektuge, hvor vi har valgt at have om angst. Vi har sat mest fokus på OCD og socialfobi. Vi har lige lagt et indlæg ud hvor vi beskriver at vi er her på siden for at få et interview med en der har/har haft angst. Så hvis nogle af jer er intresseret skal i bare svare :)
Vi føler virkelig med alle jer der er ramt af angst. Det må påvirke jeres hverdag meget.
Vi håber at i ellers har det godt! :)
Knus Emma, Michelle og Emilie (Mee) :D

Kira

Indlæg af Kira » 27 mar 2011 02:24

Hej alle. Jeg hedder Kira, jeg er 19 år og har socialangst. Jeg kunne godt tænke mig at kende nogen, der ved hvordan det er, så skriv endelig.
Senest rettet af Kira 14 jul 2011 07:22, rettet i alt 1 gang.
I won't explain or say I'm sorry. I'm unashamed, I'm gonna show my scar. Give a cheer for all the broken, listen here, because it's who we are.

Besvar