Skal bevise at jeg ikke har gjort noget

Tvangstanker og/eller tvangshandlinger
Besvar
sbs

Skal bevise at jeg ikke har gjort noget

Indlæg af sbs » 24 jan 2009 20:26

Hej jeg har gennem flere år haft det sådan at hver gang jeg som sådan hører om dødsfald eller ulykker får jeg tanker som, hvor var du. eller jeg skal bevise at det ikke er mig som har gjort noget,jeg ved selfølgelig godt at jeg ikke har gjort noget ,men tankerne kommer med 220 km/t alligevel

Er der nogen der kender til det ,har ikke fået hjælp men har dog tænkt mig at få det.

anonym

Aislinn

Fart bølle...

Indlæg af Aislinn » 22 mar 2009 13:05

Jeg kender godt den Fart bølle, der kommer susende uden at spørg om lov. Med mindst 220km/t fræser den igennem mit hoved mange gange i løbet af en dag. Jeg hader derfor at se nyheder, da det er meget trættende og meget belastende at skulle redegøre for hvert sekund af sit liv. God ide du vil søge hjælp :)

sbs

Fartbøllen

Indlæg af sbs » 22 mar 2009 15:58

Hej og tak for svaret,har nu fået hjælp og vil sige at det virkelig har hjulpet at tale med en proffesionel,ellers synes jeg også at bogen Tvangstanker er virkelig god at læse så man ved hvad man er oppe imod.

Forza
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:

Indlæg af Forza » 18 maj 2009 21:53

Hej sbs

Jeg så en gang et engelsk program om OCD. En af dem var altid bange for at han skulle tage skylden for kriminalitet han hørte om i radioen, eller så i nyhederne, eller læste om i avisen. Men han var slet ikke kriminel, han havde OCD og det var en tvangstanke hos ham. Så du er ikke den eneste som har den tvangstanke.
Forza

Min side om Socialfobi:

www.socialangst.dk

sbs

Indlæg af sbs » 18 maj 2009 23:05

Forza skrev:Hej sbs

Jeg så en gang et engelsk program om OCD. En af dem var altid bange for at han skulle tage skylden for kriminalitet han hørte om i radioen, eller så i nyhederne, eller læste om i avisen. Men han var slet ikke kriminel, han havde OCD og det var en tvangstanke hos ham. Så du er ikke den eneste som har den tvangstanke.

Tak for svaret

Besvar