TRUET AF LUKNING!

Dato: 02-11-2022

Heidi Graff fra RådgivningsDanmark sammen med Angstforeningens formand, Carsten Juul.
Heidi Graff fra RådgivningsDanmark sammen
med Angstforeningens formand, Carsten Juul.

AngstTelefonen – Børn, Unge og Forældre

Telefonlinjen for børn, unge og forældre blev oprettet for fem år siden som en håndsrækning til familier med et barn eller en ung, der kæmper med angst. Uge efter uge har vores dygtige frivillige rådgivere siddet parat for at lytte, når magtesløsheden og de svære følelser har taget overhånd, og det har været svært at finde en vej ud. De har hjulpet med at sætte perspektiv på situationen, afdække ressourcer, bevare håbet og se de muligheder, som kunne være næste skridt i retning mod hjælp og bedring.

Vi frygter nu at måtte lukke linjen i nær fremtid. Netop som bestyrelse og medarbejdere i Angstforeningen skulle modtage besøg af Heidi Graff, der kom fra RådgivningsDanmark for at lykønske os med den nyligt opnåede kvalitetsstempling af linjen, havde vi fået afslag på en stor fondsansøgning.

Lige nu kæmper vi for at finde en løsning, så vi fortsat kan holde linjen åben. I den forbindelse vil vi være yderst taknemmelige, hvis du har mulighed for at donere et beløb til foreningens arbejde.

To fluer med et smæk

Alle beløb er velkomne! Men har du mulighed for at donere en gave på minimum 200 kroner, bidrager du ydermere til, at vi inden udgangen af 2022 forhåbentlig kan nå at samle de 101 gaver à minimum 200 kroner, som iht. Ligningsloven skal samles fra forskellige gavegivere, for at der også i 2023 kan opnås fradrag for gaver, og for at foreningen kan få delvis momskompensation.

Gaver kan indbetales på
MobilePay 696 000 (Tilføj tekst: GAVE + Navn)
Bankoverførsel reg. 1551 konto 0060049424 (Tilføj tekst: GAVE + Navn)

hjerteVi takker af hjertet for alle bidrag!