Netbutikken er baseret på det browserbaserede scriptsprog, JavaScript. Det betyder, at vores butik ikke fungerer, hvis JavaScript ikke er slået til/aktiveret i din browser. På denne side guider vi dig til, hvordan du kan slå JavaScript til, hvis det ikke allerede er aktiveret.

Aktivering afhænger af, hvilken web browser, du anvender til at se vores hjemmeside. De mest almindelige finder du i alfabetisk orden herunder. Klik på "dit" program eller "din" app:

Se også diverse guides til forskellige browserversioner og styresystemer

Google Chrome

1. Klik på knappen med de tre lodrette prikker øverst i højre hjørne
  2. Vælg "Indstillinger" nederst i menuen
  3. Klik på "Sikkerhed og privatliv" i menuen i venstre side af skærmen under overskriften "Indstillinger"
    • OBS: Hvis du ikke ser en liste med valgmuligheder under "Indstillinger", kan du enten gøre vinduet større i bredden eller klikke på "hamburger-menuen" (tre streger oven på hinanden) umiddelbart til venstre for overskriften "Indstillinger"
  4. Scroll ned til overskriften "Sikkerhed og privatliv"
  5. Klik på "Indstillinger for websites"
  7. Vælg "Tilladt (anbefales)"
  8. Ønsker du at bevare blokering af JavaScript generelt, kan du i stedet klikke på knappen "Tilføj" under overskriften "Tillad". Indtast angstforeningen.dk i det vindue, som fremkommer og slut af med at klikke på knappen "Tilføj".

Microsoft Edge

1. Klik på knappen med de tre vanddrette prikker øverst i højre hjørne
  2. Vælg "Indstillinger" nederst i menuen
  3. Under overskriften "Indstillinger" i venstre side af skærmen skal du klikke på "Tilladelser for webstedet"
  5. Vælg "Tilladt (anbefales)"
  6. Ønsker du at bevare blokering af JavaScript generelt, kan du i stedet klikke på knappen "Tilføj" til højre for overskriften "Tillad". Indtast angstforeningen.dk i det vindue, som fremkommer og slut af med at klikke på knappen "Tilføj".

Mozilla Firefox

Det er efterhånden mange versioner siden, man som udgangspunkt kunne deaktivere JavaScript i Firefox. Deaktivering kræver, at man har installeret en udvidelse såsom NoScript eller Ghostery

Hvis Javascript skulle være deaktiveret, må du med andre ord, have været meget bevidst om denne handling og du henvises derfor til den privatlivsudvidelse, som du har installeret for at aktivere JavaScript.

Opera

Opera understøtter JavaScript og er som udgangspunkt aktiveret. Hvis det således er deaktiveret, er der tale om en bevidst handling. Du kan slå JavaScript til på følgende måde:
  1. Åben Opera
  2. Klik på “Easy Setup” i øverste højre hjørne af vinduet
  3. I bunden af den fremkomne menu skal du klikke på linket "Go to browser settings”
  7. Klik på til/fra knappen "Allowed (recommended)” - knappen skal være blå

Se også: billedguide