Bestil et foredrag

Bestil et foredrag til din skole, institution eller arbejdsplads. Indtægterne fra foredrag annonceret på denne side går til Angstforeningens støtte-, oplysnings- og rådgivningsarbejde.

Slip angsten med metakognitiv terapi

Level 2 certificeret metakognitiv psykolog Carsten Juul fortæller om nyeste forskning inden for angstbehandling; om hvordan dårlige tænkevaner skaber og vedligeholder angst, og hvordan disse vaner kan ændres og hjælpe os med at bryde ud af angstens greb.

Foredraget er egnet til virksomheder, institutioner, skoler o.l. og kan målrettes til henholdsvis personale eller brugere eller begge dele.
Se mere her.

Ulrich er kommet ud på den anden side

Efter at have oplevet angsten på egen krop er Ulrich nu kommet ud på den anden side. Han vil gerne dele sin gode historie for at give andre håb og inspiration. Foredraget kan bestilles af skoler, foreninger, arbejdspladser og andre interesserede.
Se mere her.