Angstforeningen

Betalingsmuligheder i Angstforeningen

Medlemskab og abonnement

Firma-abonnement, stort

Abonnementet er for firmaer med mere end 10 ansatte.

Et stort firma-abonnement koster 1.500 kr. og udløser 6-8 numre af AngstAvisen pr. udgivelse.

"AngstAvisen" udkommer 4 gange årligt. AngstAvisen formidler information til angstramte om angst, forskningsnyt og behandling. Bladet vil indeholde omtale af bøger og hjemmesider samt nyheder. Vi har et relevant tema i hvert nummer, nyt fra lægevidenskaben og personlige historier.

Materiale
I kan få tilsendt pjecer om generaliseret angst, social fobi, panikangst og sygdomsangst/hypokondri samten pjece om kognitiv og medicinsk behandling. Nogle af pjecerne kan også hentes i elektronisk form fra denne hjemmeside.

Positiv fritid
Vi vil gerne styrke angstramtes sociale netværk og skabe nogle rammer for positive oplevelser, der ikke - som selvhjælpsgrupperne - har angst som udgangspunkt. Vi vil derfor arrangere skovture, foredrag, film, debataftener og andre sammenkomster. Disse vil blive annonceret i medlemsbladet og på hjemmesiden.

Er det alt?
Nej. Selvfølgelig har vi også nogle langsigtede mål: Angstklinikker i så mange regioner som muligt og cafeer/mødesteder for angstramte i så mange kommuner som muligt.Jo mere opbakning og støtte vi får, jo mere kan vi som forening gøre for at bedre forholdene for mennesker, der lider af angst.

Donation
Vi vil være meget taknemmelige, hvis I sammen med indmeldelsen har lyst til at indbetale en gave udover kontingentet.

LodtrækningLodtrækning
Vi vil gerne sige mange, mange tak til alle gavegivere.

Hvis du donerer 200 kr. (eller mere), deltager du i vores lodtrækning. Du kan vinde et års gratis medlemskab af Angstforeningen eller en af to styks af bogen "Fri for angst - med kognitive metoder" af Henrik Tingleff og Maja Schou.

Vi håber, du har lyst til at give os en gave på 200 kroner (eller derover), da vi skal have samlet minimum 101 gaver af mindst 200 kr. for at bevare vores godkendelse iht. Ligningslovens §8A. Denne godkendelse betyder at gavegivere kan trække gaver fra i skat. Desuden benytter vi godkendelsen som et kriterium i forbindelse med at opnå støtte fra Socialministeriets puljer.

Hvis du ikke ønsker at foretage betalinger via netbutikken, så har vi både en bankkonto i Danske Bank og et gironummer:

• registreringsnummer 1551, kontonummer 60049424
  • girokonto: 60049424
Befinder du dig uden for Danmarks grænser, skal du bruge vores IBAN og SWIFT kode:
  • IBAN DK5230000060049424
  • Swift DABADKKK
Fradragsregler for gaver
Der kan opnås fuldt fradrag for gaver op til 14.500 kr./år.
Du kan ikke trække dit medlemskontingent fra i skat.

Hvis du støtter flere organisationer, kan du lægge beløbene sammen og trække alt over 1 kr. fra. Det maksimale årlige fradrag er 14.500 kr.

Ægtefæller har ret til at benytte hver deres fradrag.

Ovennævnte fradragsregler gælder også for firmadonationer.

Jo flere gaver, jo flere penge i støtte og jo flere muligheder både for at fremme vores fælles sag og højne kvaliteten af vores medlemsservice.

DKK 1500

AngstRadio
Torsdag i lige uger kl. 15 sender Angstforeningen en times radioudsendelse med fokus på angstlidelser.