Angstforeningen

Betalingsmuligheder i Angstforeningen

Medlemskab og abonnement

Medlemskab

Som medlem modtager du vores blad AngstAvisen, du får adgang til hjemmesidens medlemssider og du får mulighed for at deltage i vores lokale selvhjælpsgrupper.

Som medlem af Angstforeningen kan du endvidere abonnere på det fine norske tidsskrift Psykisk Helsearbeid til stærkt reduceret pris.
For bestilling af abonnement kan du henvende dig enten på mail: eller på telefon 00 47 24 14 76 70. Man skal så oplyse om medlemsskab af Angstforeningen, navn, adresse og medlemsnummer. Man skal da også oplyse om medlemstilbudet på 30% af det ordinære privatabonnement.

Melder du dig ind den 1. oktober eller senere i ét år gælder kontingentet også for det efterfølgende år.

LodtrækningLodtrækning
Vi vil gerne sige mange, mange tak til alle gavegivere.

Hvis du donerer 200 kr. (eller mere), deltager du i vores lodtrækning. Du kan vinde et års gratis medlemskab af Angstforeningen eller en af to styks af bogen "Fri for angst - med kognitive metoder" af Henrik Tingleff og Maja Schou.

Vi håber, du har lyst til at give os en gave på 200 kroner (eller derover), da vi skal have samlet minimum 101 gaver af mindst 200 kr. for at bevare vores godkendelse iht. Ligningslovens §8A. Denne godkendelse betyder at gavegivere kan trække gaver fra i skat. Desuden benytter vi godkendelsen som et kriterium i forbindelse med at opnå støtte fra Socialministeriets puljer.

Hvis du ikke ønsker at foretage betalinger via netbutikken, så har vi både en bankkonto i Danske Bank og et gironummer:

• registreringsnummer 1551, kontonummer 60049424
  • girokonto: 60049424
Befinder du dig uden for Danmarks grænser, skal du bruge vores IBAN og SWIFT kode:
  • IBAN DK5230000060049424
  • Swift DABADKKK
Fradragsregler for gaver
Der kan opnås fuldt fradrag for gaver op til 14.500 kr./år.
Du kan ikke trække dit medlemskontingent fra i skat.

Hvis du støtter flere organisationer, kan du lægge beløbene sammen og trække alt over 1 kr. fra. Det maksimale årlige fradrag er 14.500 kr.

Ægtefæller har ret til at benytte hver deres fradrag.

Ovennævnte fradragsregler gælder også for firmadonationer.

Jo mere opbakning og støtte vi får, jo mere kan vi som forening gøre for at bedre forholdene for mennesker, der lider af angst.

DKK 250

AngstRadio
Hver 2. torsdag i lige uger kl. 15 sender Angstforeningen en times radioudsendelse med fokus på angstlidelser.