Gravid og bange for jeg har kræft

Sygdomsangst (Hypokondri) er angsten for at fejle en livstruende sygdom.
Besvar
Migselv39

Gravid og bange for jeg har kræft

Indlæg af Migselv39 » 27 jan 2019 02:36

Har været herinde før med sygdomsangst, men nok 6 år siden, og kan se aktiviteten herinde er meget lidt, men jeg prøver at dele min historie.
Er i 3 trimester af min graviditet, og har fundet en knude i mit bryst, har en tid ved lægen mandag ...er pisse bange for det er kræft, vil bare gerne se mine børn vokse op😭

Dittemadsen42

Re: Gravid og bange for jeg har kræft

Indlæg af Dittemadsen42 » 28 jan 2019 21:19

Søde du. Selvfølgelig kommer du til at se dine børn vokse op ! I får mange gode år sammen, det må du ikke sætte tvivl ved, men når angsten husere er det svært at tale den til ro med logik. Men jeg forstår så udemærket dine frustrationer - måske du har haft nogle af de samme oplevelser som jeg, at når angsten husere er man bange for ting man ellers ikke normalt er bange for? Angst er langt fra logisk og rationelt.
Måske du skulle give dig og din baby lidt godt? Karbad, en sds massage, lækker mad, en rolg og hyggelig film, hypnose eller anden afslappende ting? Der findes nogle gode meditationer på youtube, dem bruger jeg ofte ❤ jeg håber du finder ro i din krop. Du og din baby skal nok klare den 😊
Kh Ditte

Besvar