Hvordan oplever i jeres indre uro?

Generaliseret angst er en konstant indre uro og bekymringer i det daglige.

Hvordan oplever i jeres indre uro?

Indlægaf Asada » 17 okt 2017 22:41

Hejsa

Kunne rigtig godt tænke mig at høre fra nogle af jer andre, hvordan I oplever jeres indre uro, hvordan den føles.
Her tænker jeg ikke på den normale uro og rastløshed. Men der der gennem trængende uro, som gør man ingen steder kan være, som opsluger en. Den fylder alt. Jeg for følelsen af at miste forstanden, når den køre på sit højeste.

Håber det gav mening.
Ser frem til at høre fra jer.

Mvh Jacob
Brugeravatar
Asada

Re: Hvordan oplever i jeres indre uro?

Indlægaf SuzanHavva » 19 okt 2017 16:30

Hej Jacob,

Tror det er meget individuelt fra os alle sammen, især os med generaliseret angst.

Mit startede som panikangst, som jo er anfald af panik og uvirkelighedsfølelse, så den indre uro er jo en for sig selv.

Men generaliseret angst er for mig i hverdagene, enorm sukken, sukker hele tiden, jeg er anspændt, som giver enormt mange defuse smerter i ryg, ben og af og til brystkassen.

Når det kammer over med tankemylder og enorm tristhed. - Altså slet ikke at kunne være i sig selv, så sætter jeg typisk noget mindfulness på, bare for ikke at føle at jeg mister forstanden til alt det kaos indeni. - Og for at komme lidt mere til stede.

Hvordan oplever du dit?
SuzanHavva

Indlægaf Mastermind335 » 26 feb 2018 20:39

SuzanHavva skrev:Hej Jacob,

Tror det er meget individuelt fra os alle sammen, især os med generaliseret angst.

Mit startede som panikangst, som jo er anfald af panik og uvirkelighedsfølelse, så den indre uro er jo en for sig selv.

Men generaliseret angst er for mig i hverdagene, enorm sukken, sukker hele tiden, jeg er anspændt, som giver enormt mange defuse smerter i ryg, ben og af og til brystkassen.

Når det kammer over med tankemylder og enorm tristhed. - Altså slet ikke at kunne være i sig selv, så sætter jeg typisk noget mindfulness på, bare for ikke at føle at jeg mister forstanden til alt det kaos indeni. - Og for at komme lidt mere til stede.

Hvordan oplever du dit?

Jeg føler fuldstændig det samme som dig. Dog føler jeg den der uvirkelighedsfornemmelse til så høj en grad at jeg får lyst til at græde. Uvirkelighedsfornemmelsen er pisse uhyggelig, og har altid i tankerne at det aldrig kommer til at gå væk...
Mastermind335

Indlægaf BspeedN » 13 mar 2018 08:09

Jeg har sat i samme situation, hvor ullykkelighedsfølelsen og tanken om den, aldrig ville gå væk. Man føler sig utrolig alene og angsten for at det ikke forsvinder er rigtig ubehagelig!

Jeg havde succes med en måske anderledes behandlingsform. Efter en del behandlinger, kan jeg finde en del mere ro i krop og sjæl. Lis Hauge er super dygtig og det kan være, at Kranio Sakral-terapi kan hjælpe andre. Læs mere om hendes behandlingsmetoder overfor Angst her: https://www.lishauge.dk/angst-depression-stress-hos-voksen/
BspeedN

Tilbage til Generaliseret angst