Hjælp redde livet for min far

Sygdomsangst (Hypokondri) er angsten for at fejle en livstruende sygdom.
Besvar
Sokton80

Indlæg af Sokton80 » 31 jan 2017 13:07

oversat af en online translator

Læs brevet igennem.
I øjeblikket vores familie kom ind i en meget vanskelig økonomisk situation. I 2007, mit hjerteanfald, og han har brugt lang tid på hospitalet. På det stof det blev brugt alle vores opsparing (selv måtte tage et lån). Det første år af staten af paven var yderst vanskeligt, men den fælles indsats kunne bringe ham tilbage til et normalt liv.
I efteråret 2016, min far begyndte at føle sig dårligt, og vi sætter ham på hospitalet. Efter en undersøgelse, lægerne fortalte hvad de skal gøre hjerteoperation. For os var det et chok, min løn er knap nok for narkotika og ophold kirurgi kompliceres af, at min far i mange år diabetes. Operationen vil finde sted i flere etaper, som vil komme efter rehabilitering periode på 6 måneder eller mere. Omkostningerne ved forberedelse til kirurgi, kirurgi, postoperativ hospitalsophold, alle analyser af lægemidler under rehabilitering tidsrum på ca. $ 30K, er det en meget stor sum for os.
I øjeblikket Far er hjemme. Han var svært at flytte rundt, næsten blottet for beføjelser. Men vi gav ikke op og aldrig give op, indtil der er den mindste chance for hans helbredelse.
Jeg tror, at paven kan spare. Jeg beder dig om at give mig al mulig bistand til operationen. For at redde livet for hver dråbe hjælp er uvurderlig!
Detaljer for bistand:
/BTC/ Bitcoin 1MdLZ5s49VFUc6fqBjSSHrPhJDAAKZS45G
/ETH/ Ethereum 0x85ebd5e732c7d6d16a8d50493ece36547b6ef27f (Minimum indbetaling på en ETH.)
Payeer P57134514
Hvis du har spørgsmål eller hvis du kan hjælpe gennem et andet betalingssystem, kontakt email: sokton80@gmail.com
Jeg hjalp (Hvis du hjælpe, tak. Vi vil være glade for at takke dig.)

Nu og her

Re: Hjælp redde livet for min far

Indlæg af Nu og her » 05 sep 2018 11:27

Hej

Det var dog en rørende historie, og det må godt nok ikke være sjovt at skulle optage lån for at hjælpe andre. Jeg har selv stået i en lignende situation i udlandet, hvor jeg ligeledes var nødsaget til at låne penge, her.

Det skulle gå stærkt med at låne pengene, så jeg lånte dem på nettet, hvor der var super hurtig udbetaling. Sygehuset, som skulle have pengene, ville ikke udskrive mig før, de havde fået pengene overført til deres konto.

Alt godt fremover og god bedring til jer alle

Smar Mar

Indlæg af Smar Mar » 07 sep 2018 14:08

Ja, det er bestemt ikke i orden, at man skal ud at låne penge for at hjælpe nogen. Vi betaler vist nok skatter og afgifter i dagens Danmark til at det hele, skal kunne løbe rundt - også sygehusvæsenet.
Da jeg boede i USA, tegnede jeg en forsikring i tilfælde i sygdom osv. De, der ikke har råd til en sådan forsikring, skal virkelig undgå at blive syge og komme på sygehus.
Jeg hørte om rigtig mange, der måtte låne penge online for at betale regningen til sygehuset. Det er altså ikke sjovt at skulle optage et kviklån eller anden form for forbrugslån for at betale sine regninger. Visse lån på nettet er dog gratis og rentefri (som disse) men det er stadig ikke sjovt at låne penge - uden renter eller ej.

Penso

Indlæg af Penso » 14 sep 2018 09:38

Nu er det et stykke tid siden, at du spurgte om et lån, eller om folk ville hjælpe dig økonomisk - kom der penge ind? Jeg vil måske godt låne dig nogle penge, ellers kunne du også overveje at låne dem online her uden at stille sikkerhed

Der er naturligvis renter og afdrag på denne type hurtig lån på nettet, men hvis det kan hjælpe dig far, sååå

Held og lykke

Besvar