Deltagere til specialeafhandling

Dette er mødestedet, hvor journalister og studerende kan efterlyse angste til interviews/programmer/rapporter osv. Ved at hjælpe journalisterne og de studerende er du med til at udbrede viden og aftabuisere angstlidelser.

Deltagere til specialeafhandling

Indlægaf Matilde » 05 feb 2015 14:33

Jeg henvender mig, fordi jeg sammen med min specialepartner søger interviewpersoner til vores speciale indenfor psykologi. Specialet drejer sig om menneskers oplevelse af at blive diagnosticeret med en psykisk lidelse.

Specialet kommer som nævnt til at omhandle en undersøgelse af, hvad det vil sige for den enkelte at blive diagnosticeret med en psykisk lidelse, samt hvilke oplevelser af muligheder og begrænsninger i relationen til andre mennesker, der knytter sig hertil.
Vi er interesserede i at tage udgangspunkt i det enkelte menneskes oplevelser af hvordan det at blive diagnosticeret har påvirket måden de oplever at kunne deltage i forskellige kontekster så som familien, vennekredse, arbejdspladsen mv. på.

Vi vil gerne tale med personer der har lyst til at fortælle om deres oplevelser med diagnosticering, og det at være psykisk sårbar. Det kan både være personer der er i gang med en udredning og personer der er har været diagnosticeret i en kortere eller længere periode.

Det skal desuden siges at der er mulighed for fuld anonymisering af deltagere i projektet.

Hvis I har spørgsmål, eller ønsker at få noget uddybet, er I velkomne til at kontakte mig på
Telefon 51554751
Mail mbechc@ruc.dk

Venlig hilsen Matilde
Matilde

Tilbage til Oplysning