Anbefaling af psykiater (København og omegn)

Her kan du stille spørgsmål og fortælle om dine erfaringer med alle former for terapi

Anbefaling af psykiater (København og omegn)

Indlægaf toptopop » 22 sep 2014 16:21

Kære brugere

Jeg har efter mange år med angst endelig besluttet mig besøge en psykiater. Igennem år har terapi hos forskellige psykologer og med forskellige medikamenter desværre ikke haft nogen effekt, og jeg har derfor fået en henvisning til en psykiater.

Jeg er sikker på der er mange kompetente derude. Mine erfaringer med psykologer siger mig dog, at man ikke bare skal vælge det første på listen. Kvaliteten, forståelsen og engagementet svinger utroligt meget derude, og behandlingen er uvirksom, og ofte meget stressende, når man støder på en behandler der ikke går op i det. Det er aldrig en fed oplevelse.

Inde på sundhed.dk kan jeg se der er en masse psykiatere, men man har ingen mulighed for at gennemskue hvem de er og hvordan de behandler. Jeg formoder, at dem der har over et års ventetid er rigtig dygtige og behagelige, mens jeg stiller mig skeptisk overfor dem med 0 ugers ventetid midt inde i byen.

Derfor vil jeg gerne høre, om I har erfaring med nogle psykiatere i Københavnsområdet, og kan anbefale nogle der tager imod henvisning fra lægen. Jeg kan desværre ikke vente et år længere, så han eller hun skal være tilgængelig indenfor en overskuelig tid.

På forhånd rigtig mange tak. Jeres hjælp er højt, højt værdsat.

Med venlig hilsen
toptopop

Tilbage til Terapi