Interviewpersoner søges til speciale

Dette er mødestedet, hvor journalister og studerende kan efterlyse angste til interviews/programmer/rapporter osv. Ved at hjælpe journalisterne og de studerende er du med til at udbrede viden og aftabuisere angstlidelser.

Besvar
Lotte Andersen

Interviewpersoner søges til speciale

Indlæg af Lotte Andersen » 17 apr 2012 14:01

Jeg er kandidatstuderende på Sociologisk Institut på Københavns Universitet. Jeg er lige nu i gang med mit afsluttende speciale på uddannelsen. Specialet omhandler angst.

Formålet og fokus for specialet er at undersøge årsagerne til forekomsten og væksten af angst. Derfor vil jeg gerne i kontakt med mennesker, der lider af eller har lidt af angst, i en sådan grad, at det påvirker/har påvirket deres liv.

Interviewet kan forventes at vare 1-2 timer og foretages af mig. Interviewet vil forløbe således, at jeg starter med at fortælle lidt om mig selv og specialet samt om interviewsituationen. Herefter lægges der op til, at interviewpersonen fortæller sin historie om angst. Alle interviewpersoner og udsagn vil naturligvis være fuldt anonymiserede i specialet.

Jeg er meget fleksibel mht. tid og sted. Det kan være både i aften/dagtimer og weekender, og det kan være enten hos dig, hos mig eller et helt tredje sted.
Jeg håber, du kan hjælpe mig. Du kan skrive til mig på mailadressen lotte_andersen-degn@hotmail.com eller ringe på tlf. 23 32 84 47.
Du er også meget velkommen til at kontakte mig, hvis du vil høre mere om interviewet eller hvis du har andre spørgsmål.

Med venlig hilsen
Lotte Andersen-Degn
lotte_andersen-degn@hotmail.com
Tlf.: 23 32 84 47

Lotte Andersen

Re: Interviewpersoner søges til speciale

Indlæg af Lotte Andersen » 23 apr 2012 08:41

Jeg vil også lige nævne at interviewet ikke er geografisk afgrænset til København og omegn. Jeg er meget åben for at besøge hele landet for at foretage interviews :)

Lotte Andersen

Indlæg af Lotte Andersen » 25 apr 2012 08:28

Hej alle,

Jeg har hørt fra rigtigt mange, hvilket jeg er rigtigt glad for. Jeg kunne dog godt tænke mig at høre fra nogle mænd, der har lyst til at fortælle mig deres historie. Så hvis du er mand og har lyst til at hjælpe mig med mit speciale, så glæder jeg mig til at høre fra dig :) Kvinderne herinde skal dog ikke holde sig tilbage, jeg kan godt bruge flere interviewpersoner :)

Hav en god dag allesammen!

De bedste hilsner
Lotte

Lotte Andersen

Indlæg af Lotte Andersen » 09 maj 2012 10:29

Hej alle,

Jeg søger fortsat interviewpersoner til mit speciale. Hvis du kunne tænke dig at medvirke i et interview, vil jeg meget gerne høre fra dig :D

De bedste hilsner
Lotte

Lotte Andersen

Indlæg af Lotte Andersen » 18 jun 2012 16:52

Hej alle. Jeg har nu de interviewpersoner jeg skal bruge. Mange tak for hjælpen og interessen :) Hav en rigtig god sommer.

Besvar