mavesyre

Hvis du kæmper med en dobbeltdiagnose i form af angst og fysisk sygdom (hjertesygdom, stofskiftesygdom, diabetes eller andet), hvor symptomerne fra den fysiske sygdom og angstsymptomerne er svære at skelne fra hinanden, kan du dele dine tanker og erfaringer med ligestillede her
Besvar
kim42

mavesyre

Indlæg af kim42 » 22 jan 2012 18:05

jeg har angst for min maven. har fået en del mavesyre får noget for det men synes ikke det virket .. jeg har været en del i gemmen . med ulykke med min søn .. nu er der kommet ro med min søn .. men nu er det mig det er galt med har været i gemmen en del undersøgelse . min læge har sendt mig til psykolog.og være ind på jeg måske skulle have nogle lykke piller.. vil det mund kunne hjælp ? nogle det kender til det ? :?

tigerdyret
Geografisk sted: Nordjylland

Re: mavesyre

Indlæg af tigerdyret » 15 okt 2012 18:10

Jeg har døjet med for meget mavesyre i en periode. (en af mange symptomer på mit stress/angst problem)
halsbrænd/kvalmen var på sit højeste i ca. 1 måned.
Jeg fik også nogle piller af min læge, men tror ikke det var dem som gjorde udfaldet.

Min problem var/er helt sikkert relateret til stress, så jeg gik i gang med at skrue endnu mere ned for mit liv. Og satte mindre mål for mig selv om hvad jeg skal nå på en dag.
Ud over det så skal man total holde sig fra alt stærk mad. Start dagen med en god portion yoghurt. I løbet af dagen spis alle de bananer, nødder og mandler du orker. Det hjælper virkelig.

Besvar