jeg vil gerne hjælpe andre -Kbh-

Her kan du foreslå aktiviteter eller arrangementer og herigennem møde andre angstramte. Du kan også opslå kontakt- eller mailinglister
Besvar
HrPedersen
Geografisk sted: Københavnn

jeg vil gerne hjælpe andre -Kbh-

Indlæg af HrPedersen » 25 jul 2011 00:18

Jeg er lige "faldet" over siden fra en google søgning,

Jeg er en fyr på 39 der fik panikangst som 13 årig og som en "bonus" agorafobi, da jeg var omkring de 18.
jeg fik konstateret "Svær agorafobi med panikangst" af en psykolog.

I mange år troede jeg mit liv var slut, da panikangsten hærgede mig i 16 ud af 18 vågne timer - Det var et levende mareridt.

I mellem 2000-2003 forsvandt angsten en del da jeg havde fundet nogle "værktøjer" som kunne få tankerne/angsten væk.

Siden 2006-2007 har jeg kunnet gå ud alene, rejse med bus, tog & metro uden de store problemer.
-I dag tænker jeg ikke på at jeg skal ud, eller hvorhen - Jeg gør det bare.

Hvis nogen skulle have brug for min støtte eller hjælp, evt råd, er i meget velkomne til at skrive.

Jeg bor i København, så skal du/i have en hjælpende hånd til at komme ud, er det nok en god ide at bo i samme by ;)

Jeg vil som skrevet i emnet, gerne hjælpe andre med disse ting hvis jeg kan, da jeg ved hvor invaliderende det er når det er værst.

Maljoh

Re: jeg vil gerne hjælpe andre -Kbh-

Indlæg af Maljoh » 26 jul 2014 17:05

Hej.
Det var da godt nok sødt af dig at ville hjælpe andre som har det svært.
Jeg er meget interesseret i nogle af dine værktøjer, evt. vide lidt mere om din angst dengang.

Jeg ved ikke om det skal foregå her eller over mail evt?

Med venlig hilsen
Maljoh

vika

Re: jeg vil gerne hjælpe andre -Kbh-

Indlæg af vika » 19 aug 2014 11:58

Hej
Jeg arbejder i Københavns kommune og kommer i forbindelse med mit arbejde meget i berøring med unge der lider af angst. Jeg er derfor MEGET interesseret i at få hjælp til hvordan jeg kan hjælpe dem.
Hilsen Line

Besvar